關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 民生書院幼稚園 我打去政府部門問過是否直資中學
發新帖
查看: 1557|回覆: 0
go

我打去政府部門問過是否直資中學 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


295
1#
發表於 07-12-25 20:58 |顯示全部帖子
WHAT?嗰時有家長post埋報紙資料話09年好大機會轉直資喎,因為唔轉直資會斷龍呀 ,咁我揀一條龍先揀民生ga...

原文章由 eee9361 於 07-12-19 23:02 發表
HI,12verbb

多謝妳的資料, 一直我都知道及想求証民中是否將轉直資, 我就唔想民中轉直資, 因為唔駛交學費麻, 但聽聞成績好才可上民中.
‹ 上一主題|下一主題