- 在線時間
- 1324 小時
- 最後登錄
- 24-2-18
- 國民生產力
- 400
- 附加生產力
- 3303
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-10-10
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1012
- 主題
- 11
- 精華
- 0
- 積分
- 4715
- UID
- 14959
 
|
我地一向都唔會要小朋友請假去旅行, 因為唔想小朋友有CONCEPT可以唔返學去旅行, 即使係幼稚園, 都未試過.
9月開家長會時, 小學校長都有勸喻家長最好唔好請假去旅行.
所以我多數會EASTER去, 因為聖誕/暑期公司要埋YEAREND, 而CNY, 6299要我地一齊在陪佢地過年.
[ 本文章最後由 YanYan0116 於 07-10-30 14:49 編輯 ] |
|