關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小學生emotion問題
發新帖
查看: 750|回覆: 2
go

小學生emotion問題 [複製鏈接]

Rank: 1


5
1#
發表於 07-10-8 15:03 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
想請教各位家長和專业人事,小兒今年七歲,就讀三年級,班內屬於「細仔」,其舉動仍像小一生般:
例一,在回答數學題時因題目指「女生比男生多.....」便覺生氣,無心情作答以後題目。
例二,是非題時因「非」題過多而影响心情作答答以後題目。
例三,温習時完全回避一些教訓孩子,特別是他自己常反的問題的課程,考試時更避而不答這些題目。
成績當然大打折扣,請問應怎應付!
   0    0    0    0

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
2#
發表於 07-10-8 16:08 |只看該作者
如果係咁,應該唔係因為佢細過其他人既問題喎,
平時日常生活佢點架呢?係咪家中獨子?
而當佢遇著一D 唔順佢心意既人與事,
佢既反應如何?而家人又會作出咩野反應呢?

Rank: 1


5
3#
發表於 07-10-8 16:35 |只看該作者
原文章由 麟媽媽 於 07-10-8 16:08 硐表
如果係咁,應該唔係因為佢細過其他人既問題喎,
平時日常生活佢點架呢?係咪家中獨子?
而當佢遇著一D 唔順佢心意既人與事,
佢既反應如何?而家人又會作出咩野反應呢? ...


Thank you.  Yes, he's the only child we have.
‹ 上一主題|下一主題