關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 各位教吓我
發新帖
查看: 1167|回覆: 3
go

各位教吓我 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


161
1#
發表於 07-9-29 10:05 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我囡囡今年小五,每星期作文都要我好勞氣 ,每次都差不多都係我幫佢作埋,佢係轉唔到腦,請問應該點先可以改善到佢作文呢?
唔該比比意見啦!
   0    0    0    0

Rank: 6Rank: 6


8867
2#
發表於 07-9-29 12:34 |只看該作者
你不如幫佢報下作文班,唔使自己教得咁勞氣 .

Rank: 3Rank: 3


451
3#
發表於 07-9-29 22:34 |只看該作者
你應鼓勵佢多看課外書,從中學習別人的寫作技巧。

Rank: 3Rank: 3


112
4#
發表於 07-9-30 09:43 |只看該作者
原文章由 mother07 於 07-9-29 10:05 硐表
我囡囡今年小五,每星期作文都要我好勞氣 ,每次都差不多都係我幫佢作埋,佢係轉唔到腦,請問應該點先可以改善到佢作文呢?
唔該比比意見啦! ...



你可以鼓勵她寫日記,初初可以是週記,慢慢才增至日/双日記,還可以鼓勵她寫英文DIARY.小兒寫了一年,漸見成績,還要課餘多看課外書,看多了自然懂得怎樣寫,作文和語文是要慢慢來的,不要勞氣,會傷身!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖