關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 馮晴or宣基 (將軍澳) 邊間好? 急!!! ...
發新帖
查看: 1083|回覆: 2
go

馮晴or宣基 (將軍澳) 邊間好? 急!!! [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


209
1#
發表於 07-9-28 07:48 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我覺得好煩唔知點揀

馮晴重成績,我怕功課多,壓力大,
宣基品行好,我怕太淺學得不理想

可否比d意見我呢?
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


272
2#
發表於 07-10-1 18:29 |只看該作者
問吓自己,想小朋友點成長,小朋友要d物:D  放鬆d

Rank: 3Rank: 3


178
3#
發表於 07-10-3 14:14 |只看該作者
我之前都同你一樣咁煩, 卒之選左宣基, 希望佢可以讀書輕鬆D,開心D


原文章由 ShanShanMa 於 07-9-28 07:48 硐表
我覺得好煩唔知點揀

馮晴重成績,我怕功課多,壓力大,
宣基品行好,我怕太淺學得不理想

可否比d意見我呢?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖