關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 我家小兒剛升上北角官小(雲景道),有沒有家長可以談談? ...
發新帖
查看: 819|回覆: 4
go

我家小兒剛升上北角官小(雲景道),有沒有家長可以談談? [複製鏈接]

Rank: 1


2
1#
發表於 07-9-11 00:18 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
不知這間學校校風,派位,上學情況如何?學生是否快樂?請指教。:
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1757
2#
發表於 07-9-12 13:09 |只看該作者
學校今年派位都唔錯,85%派到頭3志願。學生是否快樂要視乎學生是不是享受學校生活,基本上家長對此學校無特別祈望是OK.

Rank: 5Rank: 5


4670
3#
發表於 07-9-12 15:21 |只看該作者
原文章由 jj825fung 於 07-9-12 13:09 硐表
學校今年派位都唔錯,85%派到頭3志願。學生是否快樂要視乎學生是不是享受學校生活,基本上家長對此學校無特別祈望是OK.


請問該校的校風怎樣?

Rank: 5Rank: 5


1757
4#
發表於 07-9-13 15:01 |只看該作者
我本人覺得校風OK, 但有部份新移民(我不是對新移民有貶意)。

因學校近山邊,所以頗多蚊。

Rank: 3Rank: 3


279
5#
發表於 07-9-14 15:05 |只看該作者
老師話冇禮貌&說話有挑釁係三、四年級應該係咁喎 ,所以我今年即刻轉校
原文章由 KooKoo 於 07-9-12 15:21 硐表


請問該校的校風怎樣?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖