- 在線時間
- 347 小時
- 最後登錄
- 09-1-29
- 國民生產力
- 33
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-10-28
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 99
- 主題
- 7
- 精華
- 0
- 積分
- 132
- UID
- 108086
 
|
有冇人知道東華小學個校長好唔好??
佢而家調左黎上水間東華做校長,
原本果個就比人調左去將軍澳,
佢地好似換得好急..暑期寄信黎通知家長..
8月尾去開家長會,班高層話...
原本果個因為佢份人工應該係去做大型學校的薪金,
但而家上水呢間因為縮班,屬中型學校,所以要調走佢...
而新黎呢位都好勁架喎~~
做過2間小學,都有10年做校長的經驗..
而且,而家做校長要領牌,佢就係負責批核新任校長的資格,
佢仲係中大的.........................(忘記哂!!)
所以佢會參觀好多學校............!!!
以上所講的,全部都是高層&校長在家長會講的!
唔知真唔真??有冇家長可以講多D比我知呢??唔該哂!
[ 本文章最後由 ling0323 於 07-9-5 21:50 編輯 ] |
|