關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 交小一入學表格
發新帖
查看: 770|回覆: 2
go

交小一入學表格 [複製鏈接]

Rank: 1


3
1#
發表於 07-9-3 12:42 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
想請問各位,因為本人之兒子08年入讀小一,我已取了屯門一間直資學校之入學表格,想問下如果交入學表之外,是否要加其他文件呢?
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1245
2#
發表於 07-9-4 15:24 |只看該作者
最好就預準埋Portfolio , 好多直資都會收架,
BUT 記得打聽清楚有無頁數限制喎, 好似有D
有限架 ... 同埋打去學校問吓就最直截了當
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2769
3#
發表於 07-9-4 15:28 |只看該作者
原文章由 emiluihk 於 07-9-4 15:24 硐表
最好就預準埋Portfolio , 好多直資都會收架,
BUT 記得打聽清楚有無頁數限制喎, 好似有D
有限架 ... 同埋打去學校問吓就最直截了當

Hi emiluihk
我又番來啦,點呀,你個囡囡上小一慣唔慣
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖