關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問你地d舊書點處理?
發新帖
查看: 717|回覆: 1
go

請問你地d舊書點處理? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1039
1#
發表於 07-9-5 17:42 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
有d仲好新,掉左去又好浪費,有冇地方收集呢d舊書呢?保良局收唔收呢?
   0    0    0    0

Rank: 4


935
2#
發表於 07-9-5 18:37 |只看該作者
你可以先打聽一些收買舊書的書店,嘗試把舊書賣掉;如果嫌麻煩,可以把舊書放到一些舊書回收的慈善團體收集箱,例如宣明會每都有搞舊書回收義賣,近年都是與JUSCO(吉之島)合作,詳細你可看看以下連結:
http://www.jusco.com.hk/chi/pdf/Poster_20070630.pdf

原文章由 sau2005 於 2007/9/5 17:42 硐表
有d仲好新,掉左去又好浪費,有冇地方收集呢d舊書呢?保良局收唔收呢?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖