關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 優才vs 資優
查看: 6858|回覆: 55
go

優才vs 資優 [複製鏈接]

Rank: 2


93
1#
發表於 07-8-5 13:11 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
各位家長,

請問有冇資優兒童讀緊優才, 表現如何?

   0    0    0    0


399
2#
發表於 07-8-5 13:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 2


93
3#
發表於 07-8-5 13:34 |只看該作者
多謝你的回覆!
係呀, 私囡囡 已經interview, 但唔知學校收唔收, 仲等緊結果.  請問你當初報優才, 係唔係因為小朋友係資優呢?  其實我住緊港島區, 學校距離都幾遠, 所以想知優才是否真的適合資優兒.


399
4#
發表於 07-8-5 14:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 2


93
5#
發表於 07-8-5 14:33 |只看該作者
我希望囡囡會有機會讀到優才啦


399
6#
發表於 07-8-5 14:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽


399
7#
發表於 07-8-5 14:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽


399
8#
發表於 07-8-5 15:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 2


93
9#
發表於 07-8-5 16:48 |只看該作者
真係非常感激你的回覆!   請問你囝囝讀緊幾年班, 他喜歡上學嗎?  其實我祗希望小朋友可以開心, 健康快樂!


399
10#
發表於 07-8-5 17:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽


399
11#
發表於 07-8-5 17:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽


399
12#
發表於 07-8-5 17:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽


399
13#
發表於 07-8-5 18:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 3Rank: 3


261
14#
發表於 07-8-5 23:22 |只看該作者
我都係好想囡囡入讀優才,仲有約20日便知結果,好緊張,好緊張...
原文章由 manming3 於 07-8-5 14:33 發表
我希望囡囡會有機會讀到優才啦

Rank: 2


87
15#
發表於 07-8-5 23:45 |只看該作者
芷鍛
我同你一樣都係好緊張......
重就成日諗如果衰左我應該點做好???? 所以我都會在這20日裏作好心理準備,去迎接跟住黎的挑戰!!!!

原文章由 芷鍛 於 07-8-5 23:22 發表
我都係好想囡囡入讀優才,仲有約20日便知結果,好緊張,好緊張...

Rank: 3Rank: 3


261
16#
發表於 07-8-5 23:50 |只看該作者
me too!!
原文章由 kaka皇后 於 07-8-5 23:45 發表
芷鍛
我同你一樣都係好緊張......
重就成日諗如果衰左我應該點做好???? 所以我都會在這20日裏作好心理準備,去迎接跟住黎的挑戰!!!!

Rank: 5Rank: 5


3765
17#
發表於 07-8-6 01:14 |只看該作者
原文章由 manming3 於 07-8-5 16:48 發表
真係非常感激你的回覆!   請問你囝囝讀緊幾年班, 他喜歡上學嗎?  其實我祗希望小朋友可以開心, 健康快樂!

manming3,

" 祗希望小朋友可以開心, 健康快樂 "  -  响優才差唔多个个小朋友都係咁既!!

我知道仲有唔少既學校可以做到咁樣既,但係要同時兼顧喜悦同卓越, 即係開心得黎, 成績又有番咁上下既, 以我所知, 優才之外, 冇乜邊間可以" 做 " 到。 ( 記住 , 我係話 " 做 " 到, 唔係會 " 講 " 到, 你明唔明我講乜? )

有時間既話, 可以睇吓隔離兩个講優才既forum。

Rank: 2


93
18#
發表於 07-8-7 13:32 |只看該作者
我都覺得成日迫小朋友係唔得嘅!

Rank: 2


93
19#
發表於 07-8-7 13:38 |只看該作者
我都有睇優才嘅forum, 覺得優才嘅家長都好好, 好有熱誠, 我希望囡囡可入到啦, 仲有十幾日先有結果, 好緊張!

Rank: 1


21
20#
發表於 07-8-7 14:08 |只看該作者
請問優才是否有2個校含? 有何分別?

我女兒今年應該冇位入小一, 所以我會申請插班, 但想問有好心家長可以提供小一教科書名嗎?尤其中文科,因她讀國際學校的, 想趁這年為她惡補中文.

Thanks so much!!!
給孩子多一點愛, 多一點溫柔
‹ 上一主題|下一主題