關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 若小朋友留班,你們會點同佢講--urgent
發新帖
查看: 1569|回覆: 7
go

若小朋友留班,你們會點同佢講--urgent [複製鏈接]

Rank: 4


900
1#
發表於 07-6-30 11:36 |只看該作者

若小朋友留班,你們會點同佢講--urgent

各位:
我家姐既女--因為有專注力失調症,就算她好努力溫書.....
但出來既result都係唔得,
下星期初就知她要不要留班,
若真係留班,你們會怎去同個小朋友講呢???
因她真係有付出,不懶惰的!
最慘就是她的妹妹黎更都係讀同一間學校既小一,
即有機會同班呀!!!
請比d意見我,待我告知我家姐吧!
十分謝謝!

Rank: 5Rank: 5


2022
2#
發表於 07-6-30 11:57 |只看該作者

Re: 若小朋友留班,你們會點同佢講--urgent

韓太 寫道:
各位:
我家姐既女--因為有專注力失調症,就算她好努力溫書.....
但出來既result都係唔得,
下星期初就知她要不要留班,
若真係留班,你們會怎去同個小朋友講呢???
因她真係有付出,不懶惰的!
最慘就是她的妹妹黎更都係讀同一間學校既小一,
即有機會同班呀!!!
請比d意見我,待我告知我家姐吧!
十分謝謝!


其實留班應該知道啦喎,因為如果留班學校應該叫你唔駛買新教科書(p.2),只係買P.1作業、練習簿...等。
健康的生活態度其實不一定是要相信將來會變得更好,只不過是不對現況發牢騷或埋怨便是了。
「多欣賞、少挑剔;多感恩、少責備」,使相愛的人能相守到永遠!

Rank: 4


900
3#
發表於 07-6-30 12:11 |只看該作者

Re: 若小朋友留班,你們會點同佢講--urgent

我岩岩問左我家姐,老師叫她買小二既暑期作業,無叫買小二既新書,又無叫她買小一既作業...
謝謝!
我家姐星期一打算call miss問問result點,你們教教我家姐點同個小朋友講!!!
十分謝謝!

Rank: 5Rank: 5


2834
4#
發表於 07-6-30 12:40 |只看該作者

Re: 若小朋友留班,你們會點同佢講--urgent

同家姐講, 學校知道佢已經好努力, 所以比多一次機會佢讀一年級, 等佢將學習既成果更加發揮出黎, 再同妹妹一齊上2年級。

講番個例子比個女聽: 新城DJ (開心大鬧鐘/開心小菠羅)主持林柏希, 都在電台講過自己曾經留班, 但佢好多謝校長比呢個機會佢鞏固自己既底子, 在留班既呢一年, 仍然努力學習, 所出的成績亦有所進步,  因而亦肯定了自己, 再往後既學業亦非常之好, 最後出了國留學。  他亦有同學當年是夾硬升班, 但越上越難, 當然成績唔好, 挫敗感隨之而來, 更影響了將來學習情緒。

要比多d支持說話家姐, 如: 我知我個女都可以...(要幫佢提升佢自我形象)

千期唔好再比d負面說話佢聽, 如: 都話左你架啦...(話得佢太多, 日後個女只會樣樣都負面想法"一早都比你批死架啦, 有咩所謂喎" --- 咁就大件事)

Rank: 3Rank: 3


149
5#
發表於 07-7-1 23:38 |只看該作者

Re: 若小朋友留班,你們會點同佢講--urgent

有過來人教我....

千萬不要說...[留班]....這一類負面字眼.

要說...讀多一年... 之類的話, 同埋家長的態度唔好太緊張, 輕鬆d, 令小朋友唔好覺得自己發生了好大件事....
[size=medium]家有三個心肝寶貝

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
6#
發表於 07-7-2 00:03 |只看該作者

Re: 若小朋友留班,你們會點同佢講--urgent

同佢講下留班既好處,比如:可以有多次重頭黎過既機會,玩遊戲都係咁啦,玩得唔好,都會叫人比多次機會啦,又例如:人地未讀過既書,佢讀左一次,實叻過人地,重點應該係放係一張靚既成績表,好過求其升到班囉......一張靚既成績表唔易拎,但升班就係人都得,同埋,叫佢囡囡唔駛擔心,佢一樣好似普通人咁,有得讀二年班....差在遲早問題之麻.....

將個注意力唔好集中留班,轉移左係第二度囉

Rank: 5Rank: 5


2834
7#
發表於 07-7-4 12:51 |只看該作者
原文章由 韓太 於 07-6-30 12:11 發表
我岩岩問左我家姐,老師叫她買小二既暑期作業,無叫買小二既新書,又無叫她買小一既作業...
謝謝!
我家姐星期一打算call miss問問result點,你們教教我家姐點同個小朋友講!!!
十分謝謝!


咁問左未呀? 結果係點?

Rank: 4


900
8#
發表於 07-7-21 15:12 |只看該作者
各位:
真不好意思!
太耐無上來添
好開心家姐不用留班了,
總算鬆一口氣!
再此謝謝你們呀!!!!!!
‹ 上一主題|下一主題