- 在線時間
- 278 小時
- 最後登錄
- 10-1-4
- 國民生產力
- 110
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-9-24
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 236
- 主題
- 11
- 精華
- 0
- 積分
- 346
- UID
- 58335
 
|
聖心上午係私立,而下午係資助。
一直以來, 一般都認為, 上午校的成績都比下午班好。
但近三,四年, 下午校來了一個新校長後大事改革, 成績進步了不少。
然而, 這並不表示上午班差了, 或者下午好過上午了.... 上午班派英中一直保持90%以上, 升聖心中學的一直維持 >2/3。
舉個實例, 就如上午(私立)原本領先10步, 但現在下午(津貼)已追回5步。
說到底, 是上,下午都進步了。
其實兩間也算是姊妹學校, 沒什麼要計較的。
原文章由 chichiyiyi 於 07-7-14 14:33 發表 
總之係私立與津貼的分別,
但我唔係記得好清楚,
係咪上午係私立,而下午係資助,
定係調返轉呢?!?
但係我自己一直以為私立必然好過資助果邊,
but最近竟然聽到,
原來近年資助果邊做得好好! |
|