關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請給意見: 聖家(九龍城) 和循道小學下午(加士居道) ...
發新帖
查看: 1069|回覆: 7
go

請給意見: 聖家(九龍城) 和循道小學下午(加士居道) [複製鏈接]


351
1#
發表於 07-7-11 13:20 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
   0    0    0    0


351
2#
發表於 07-7-11 14:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1969
3#
發表於 07-7-11 14:22 |只看該作者
Ahead

插班小二兩間都收, 應選那間?...................重有無細弟妹?
如沒或妹妹跟尾,我會要聖家有中學一條龍(女校好D ),而且循道未知幾時轉全日,因未有地起新校,上午班還好,下午班時間不見用。

如有弟弟入循道,將來一定收5洗煩,徐非到弟弟時姐姐巳畢業


351
4#
發表於 07-7-11 14:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 1


5
5#
發表於 07-7-11 15:17 |只看該作者

聖家(九龍城)

Ahead,

你好!

來人小女也是考插班的, 你已收到聖家(九龍城)來電 or 信件的呢?

Thanks!

maykong13


351
6#
發表於 07-7-11 15:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 1


5
7#
發表於 07-7-11 15:49 |只看該作者
謝謝你的寶貴意見!

問如果是培道 or 德雅, 你揀邊間?  請賜教!

Thanks,
maykong13

原文章由 Ahead 於 07-7-11 15:38 發表
是我朋友女兒, 她早前告訢我聖家通知收了其女兒作後補生, 今天通知取錄了, 明天交費, 我想應是電話通知的.

Rank: 5Rank: 5


1969
8#
發表於 07-7-11 17:38 |只看該作者
maykong13
請問如果是培道 or 德雅, 你揀邊間?  請賜教!..............
培道全日,中文用國語上堂,英文可能無甘深,D學生好乖,全統D保守ge學校,留校做功謀有老師睇 until 5:45pm不另收費。小四先谷,功課5太多。中學派得都ok! 培道中學明年收男生有新校舍

德雅名聲5差,可能高過培道。我無乜 ideal for this school sorry!

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖