關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 荃灣海霸街官小校風及升中派位如何?
發新帖
查看: 1476|回覆: 18
go

荃灣海霸街官小校風及升中派位如何? [複製鏈接]

Rank: 4


795
1#
發表於 07-7-1 20:46 |只看該作者

荃灣海霸街官小校風及升中派位如何?

Dear all,
請幫幫忙比些意見我?       

Rank: 4


795
2#
發表於 07-7-7 12:32 |只看該作者
你哋好~
小兒入讀今年小一有冇家長分享下,昨日派了書很深!

Rank: 1


30
3#
發表於 07-7-8 00:01 |只看該作者
hello!!!!我係小二媽咪,官小既學生都好乖,校風ok,係區內算中上.上年升中派位有好多個去荃官,好似有30幾個,人地話都算好多.
我個囡讀得幾開心,功課都可以應付,唔多,可能上到去高年班先谷,得閒多d上黎傾下啦.

原文章由 kiukiuleung 於 07-7-7 12:32 發表
你哋好~
小兒入讀今年小一有冇家長分享下,昨日派了書很深!

Rank: 4


795
4#
發表於 07-7-8 13:45 |只看該作者
Hi 882,
我仲以為冇乜人揀海官,嚇死,好多謝你回覆, 因為我对該校認識少,我仲想問下功課每天大概多少樣,你有冇請補習呢?
thanks!!!

.

[/quote]

Rank: 4


795
5#
發表於 07-7-10 00:34 |只看該作者
Dear 882,
以你经驗海霸官小冇乜人入bk ,我post咁耐好似冇乜人回應!!




kiukiuleung上
原文章由 882 於 07-7-8 00:01 發表
hello!!!!我係小二媽咪,官小既學生都好乖,校風ok,係區內算中上.上年升中派位有好多個去荃官,好似有30幾個,人地話都算好多.
我個囡讀得幾開心,功課都可以應付,唔多,可能上到去高年班先谷,得閒多d上黎傾下啦.

Rank: 4


801
6#
發表於 07-7-10 00:43 |只看該作者
kiukiuleung ,

可否分享一下中英數用哪家出版社的?
thanks.



原文章由 kiukiuleung 於 07-7-7 12:32 發表
你哋好~
小兒入讀今年小一有冇家長分享下,昨日派了書很深!

Rank: 4


795
7#
發表於 07-7-10 10:04 |只看該作者
Dear CSW,
英文:Magic Book
        Listening Book
        Task Book
        Grammar
數學:二十世紀現代數學
朗文:常識
現代:中國語文

原文章由 CSW 於 07-7-10 00:43 發表
kiukiuleung ,

可否分享一下中英數用哪家出版社的?
thanks.

Rank: 5Rank: 5


1948
8#
發表於 07-7-10 12:20 |只看該作者
原文章由 kiukiuleung 於 07-7-10 10:04 發表
Dear CSW,
英文:Magic Book
        Listening Book
        Task Book
        Grammar
數學:二十世紀現代數學
朗文:常識
現代:中國語文

   


吓~ 咁樣真係叫好深呀? 可以舉例點叫一般程度? (我個人想了解及比較一下吧!)

英文是 from "OXFORD", 你唔記得寫。

[ 本文章最後由 jk67jk 於 07-7-10 12:28 編輯 ]
"It is a poverty to decide that a child must die so that you may live as you wish." ~Mother Teresa~

Rank: 4


795
9#
發表於 07-7-10 12:36 |只看該作者
Dear jk67jk:

可能因為幼稚園程度比較淺,所以我看了書後感到比較深,又因為我有2個姨生女讀主愛和高可寧小學,1個讀小一另一個讀小二,比較書本後阿嫂話真係深D!可能小兒程度比較差D la~~~
Thanks


吓~ 咁樣真係叫好深呀? 可以舉例點叫一般程度? (我個人想了解及比較一下吧!)

英文是 from "OXFORD", 你唔記得寫。 [/quote]

Rank: 5Rank: 5


1948
10#
發表於 07-7-10 12:49 |只看該作者
原文章由 kiukiuleung 於 07-7-10 12:36 發表



我個仔見到本英文書, 佢自己都表示「好深」。 但係睇清楚, 字係多, 但係好多係重複的, 只係sentence pattern的練習。

數學方面其實好淺丫, 至少Book 1 我覺得係。 d 數真係淺架, 仲係講緊順數&倒數, 但係就要學睇文字題目。 d 題目講真又係三幅被, 只要一上手, 應該唔太困難啩!

常識睇落好多野, 我唔知考試會點考, 如果只係睇內容唔係太複雜, 但係如果要答文字題, 就死梗! 選擇題... 我相信可以吧!

中文書我與你的不一樣, no comments.

小兒讀幼兒園, 程度應該也是不太高的。 你咪同佢驚定先; relax.

[ 本文章最後由 jk67jk 於 07-7-10 12:52 編輯 ]
"It is a poverty to decide that a child must die so that you may live as you wish." ~Mother Teresa~

Rank: 4


795
11#
發表於 07-7-10 13:00 |只看該作者
Dear jk67jk,
請問你個小朋友英文書及數學書是否一樣?小兒幼稚园英文科係好淺,例如只有生字冇做句及冇默書,所以我怕他很難追,根基打不穩,硯在為有先提起他的興趣.

Thanks

[ 本文章最後由 kiukiuleung 於 07-7-10 13:03 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2713
12#
發表於 07-7-10 13:40 |只看該作者
你所講既書本,談唔上深,唔洗擔心.

主愛既英文書幾淺個喎!

另外,我聽聞高可寧係用S'pore既教科書,又有佢地一套教法,冇理由好淺.

你唔洗擔心,小朋友好容易上手既,俾小小時間佢地適應,應該冇問題既!

Rank: 3Rank: 3


134
13#
發表於 07-7-10 13:43 |只看該作者
[quote]原文章由 kiukiuleung 於 07-7-10 00:34 發表
Dear 882,
以你

Rank: 3Rank: 3


134
14#
發表於 07-7-10 13:53 |只看該作者
[quote]原文章由 kiukiuleung 於 07-7-10 00:34 發表
Dear 882,
以你

Rank: 3Rank: 3


134
15#
發表於 07-7-10 13:56 |只看該作者
kiukiuleung,
係架, 呢度真係無嘜海壩街官小

Rank: 5Rank: 5


1948
16#
發表於 07-7-10 14:25 |只看該作者
原文章由 kiukiuleung 於 07-7-10 13:00 發表
Dear jk67jk,
請問你個小朋友英文書及數學書是否一樣?小兒幼稚园英文科係好淺,例如只有生字冇做句及冇默書,所以我怕他很難追
Thanks

hi, kiukiuleung,

小兒幼兒園英文做句(作句)的功課, 堂上有冇口頭練習我真係唔清楚 ——我估冇。 但係有教句子, e.g. I like pizza.  I like noodles.

默書都係剛開始數星期, 係幼兒園為將升小的學生準備適應小學生活而設。
"It is a poverty to decide that a child must die so that you may live as you wish." ~Mother Teresa~

Rank: 4


795
17#
發表於 07-7-10 14:31 |只看該作者
Dear Mrsslui:
阿嫂話高可寧小一跟K3英文課程差不多,大部份用貼纸.多謝你提点.thanks!!
kiukiuleung
原文章由 Mrssslui 於 07-7-10 13:40 發表
你所講既書本,談唔上深,唔洗擔心.

主愛既英文書幾淺個喎!

另外,我聽聞高可寧係用S'pore既教科書,又有佢地一套教法,冇理由好淺.

你唔洗擔心,小朋友好容易上手既,俾小小時間佢地適應,應該冇問題既!

Rank: 4


795
18#
發表於 07-7-10 14:33 |只看該作者
Hi kimami,
你位小朋友是否今年小一牙?

kiukiuleung
原文章由 kimami 於 07-7-10 13:56 發表
http://www.hk-laufamily.com/_1670.gifkiukiuleung,
係架, 呢度真係無嘜海壩街官小

Rank: 3Rank: 3


134
19#
發表於 07-7-11 13:41 |只看該作者
Hi kiukiuleung,

我上次回應唔晒我d字呀...
我個仔九月會升上小三啦....
我之前都有開topic架, 妳可以click下面個網址睇下
http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=414944&extra=page%3D1&page=1

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖