關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 沙田圍呂明才小學
發新帖
查看: 842|回覆: 0
go

沙田圍呂明才小學 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


439
1#
發表於 07-7-13 15:04 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
家長日當天, 聽到校長說到學校好勁, 我開始感覺有點擔心, 我仔又膽小, 怕羞, 我怕他會追不上, 又怕勁多功課, 據聞又多project要做, 是不是家長都要落手落腳幫手
我成日想雖然我幫他選了小學, 他又好僥倖入到, 我會不會害了他??
有沒有家長有經 驗分享一下
   0    0    0    0
Flower
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖