關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 沙田直資小學
發新帖
查看: 1277|回覆: 4
go

沙田直資小學 [複製鏈接]

Rank: 1


2
1#
發表於 07-6-29 17:45 |只看該作者

沙田直資小學

請問各位沙田除"培僑" 和 "黃錦輝"外尚有多少間直資小學?
另外, 請問以上2間小學是否很難入? thankyou!  

Rank: 3Rank: 3


323
2#
發表於 07-6-29 17:55 |只看該作者

Re: 沙田直資小學

我都遞左表俾培僑, 今日主動聯絡過情況如何, 校方話要待暑假後先知道有冇學位。

難唔難入就唔知, 但話冇入學試。

Rank: 2


58
3#
發表於 07-7-6 00:00 |只看該作者
不好意思,我昨天打電話去培僑問幾時會有報名表派發, 他們說要到7月尾,請問在那裏可以拿到報名表?


原文章由 小白427 於 07-6-29 17:55 發表
我都遞左表俾培僑, 今日主動聯絡過情況如何, 校方話要待暑假後先知道有冇學位。

難唔難入就唔知, 但話冇入學試。

Rank: 3Rank: 3


126
4#
發表於 07-7-6 00:07 |只看該作者
想問吓,你哋申請的是2007 定 2008入學個d?
出生率底,是否較易入到好學校?

[ 本文章最後由 Kwok 於 07-7-6 00:31 編輯 ]

Rank: 1


6
5#
發表於 07-7-6 01:02 |只看該作者

Re: 沙田直資小學

nono2006,

Are you talking about G1 (P.1) ? If my daughter wants to study G3, how can we apply 培僑 ? Could you pls tell me?

Thanks.
‹ 上一主題|下一主題