註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
民房
返回頂部
複式洋房
洋房
原文章由 小白427 於 07-6-29 17:55 發表 我都遞左表俾培僑, 今日主動聯絡過情況如何, 校方話要待暑假後先知道有冇學位。 難唔難入就唔知, 但話冇入學試。