關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 跑馬地寶血小學
發新帖
查看: 1175|回覆: 6
go

跑馬地寶血小學 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


125
1#
發表於 07-6-21 07:35 |只看該作者

跑馬地寶血小學

我想幫我個仔轉校,中西區聖彼得好還是寶血好?

Rank: 3Rank: 3


409
2#
發表於 07-6-21 22:53 |只看該作者

Re: 跑馬地寶血小學

聖彼得

Rank: 3Rank: 3


125
3#
發表於 07-6-22 15:15 |只看該作者

Re: 跑馬地寶血小學

寶血校風如何?聽問派位都幾好係唔係?

Rank: 3Rank: 3


409
4#
發表於 07-6-23 23:49 |只看該作者

Re: 跑馬地寶血小學

寶血校風都好, 兩間派位都幾唔錯.

lucasluka 寫道:
寶血校風如何?聽問派位都幾好係唔係?

Rank: 1


8
5#
發表於 07-6-24 01:19 |只看該作者

Re: 跑馬地寶血小學

寶血校風都幾好,程度又唔太深,測驗範圍,中文和常識都有問答紙比小朋友溫習,對升小一學生,交接期唔會太辛苦.
lucasluka 寫道:
寶血校風如何?聽問派位都幾好係唔係?

Rank: 3Rank: 3


125
6#
發表於 07-6-27 10:57 |只看該作者

Re: 跑馬地寶血小學

派位知不知道好唔好?老師是否很有愛心?功課好淺?我個仔考插班生已經收了,29號註冊,插班生是否很難入?

Rank: 3Rank: 3


125
7#
發表於 07-6-28 22:14 |只看該作者

Re: 跑馬地寶血小學

有無人知道呀?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖