關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有否家長會去今年 書展 ? 會買d咩野比仔仔囡囡? ...
發新帖
查看: 641|回覆: 3
go

有否家長會去今年 書展 ? 會買d咩野比仔仔囡囡? [複製鏈接]

Rank: 1


20
1#
發表於 07-7-5 15:54 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
書展會係18-24/7係會展舉行, 大家會唔會去? 你地會買d咩野呀? 仔仔今年升小一, 有冇推介課外書或練習?
   0    0    0    0

Rank: 1


17
2#
發表於 07-7-5 16:47 |只看該作者
都應該會.. 好似每次書展都會有折扣... 可以入貨買d平練習, 又或者係圖書咁...


原文章由 lambar 於 07-7-5 15:54 發表
書展會係18-24/7係會展舉行, 大家會唔會去? 你地會買d咩野呀? 仔仔今年升小一, 有冇推介課外書或練習?

Rank: 4


660
3#
發表於 07-7-5 17:37 |只看該作者
對呀!買書有折扣。不過,如果只是八折,就不算便宜。我通常都找實質折扣是五或六折的攤位。

原文章由 dorachantkc 於 07-7-5 16:47 發表
都應該會.. 好似每次書展都會有折扣... 可以入貨買d平練習, 又或者係圖書咁...

Rank: 5Rank: 5


1632
4#
發表於 07-7-5 17:47 |只看該作者
原文章由 lambar 於 07-7-5 15:54 發表
書展會係18-24/7係會展舉行, 大家會唔會去? 你地會買d咩野呀? 仔仔今年升小一, 有冇推介課外書或練習?
我都係升小一我都會去
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖