關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 馬鞍山循道衛理vs馬鞍山靈糧
發新帖
查看: 2594|回覆: 17
go

馬鞍山循道衛理vs馬鞍山靈糧 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


254
1#
發表於 07-6-19 04:12 |只看該作者

馬鞍山循道衛理vs馬鞍山靈糧

有無媽咪可以話我知你地會點揀?原因呢?
以我知馬循出名同有人話佢地辦學進取。但見靈糧好似好有heart咁,尤其是個校長。
可否有媽咪比到意見我。唔該哂!   

Rank: 3Rank: 3


254
2#
發表於 07-6-19 11:45 |只看該作者

Re: 馬鞍山循道衛理vs馬鞍山靈糧

如題

Rank: 3Rank: 3


254
3#
發表於 07-6-19 14:02 |只看該作者

Re: 馬鞍山循道衛理vs馬鞍山靈糧

daphane 寫道:
如題

Rank: 4


761
4#
發表於 07-6-19 21:36 |只看該作者

Re: 馬鞍山循道衛理vs馬鞍山靈糧

daphane,

你仲未決定到呀 係咪馬循叩門收0左啦,我就會選馬循啦,靈糧唔係唔好,不過始終係屋村,校舍麻麻&好谷學生,但個校長真係好有heart!

Rank: 3Rank: 3


254
5#
發表於 07-6-20 00:33 |只看該作者

Re: 馬鞍山循道衛理vs馬鞍山靈糧

EvaLam
唉!人就係心多架啦!靈糧就已經收咗,而馬循就只係面試咗,得唔得都係未知之數,所以問定,你知啦第一次揀小學,而且馬鞍山d中學又咁麻麻,所以一定要好小心咁揀,怕揀錯而入錯中學。再者仲有個細妹,梗係要再一小心啦!敬希各位媽咪原諒我咁麻煩。


710
6#
發表於 07-6-20 09:56 |只看該作者

Re: 馬鞍山循道衛理vs馬鞍山靈糧

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


254
7#
發表於 07-6-20 20:33 |只看該作者

Re: 馬鞍山循道衛理vs馬鞍山靈糧

daphane 寫道:
有無媽咪可以話我知你地會點揀?原因呢?
以我知馬循出名同有人話佢地辦學進取。但見靈糧好似好有heart咁,尤其是個校長。
可否有媽咪比到意見我。唔該哂!   

Rank: 3Rank: 3


254
8#
發表於 07-6-20 23:08 |只看該作者

Re: 馬鞍山循道衛理vs馬鞍山靈糧

daphane 寫道:
[quote]
daphane 寫道:
有無媽咪可以話我知你地會點揀?原因呢?
以我知馬循出名同有人話佢地辦學進取。但見靈糧好似好有heart咁,尤其是個校長。
可否有媽咪比到意見我。唔該哂!   
[/quote]

Rank: 4


761
9#
發表於 07-6-21 01:26 |只看該作者

Re: 馬鞍山循道衛理vs馬鞍山靈糧

daphane,

請問你馬循係幾時面試呀?係咪3part都係選馬循呢?我係17號朝面試,依家又係等緊消息 :cry: 靈糧我冇去叩門,因為以我個囡既性格唔係太適合啦,中學個校網大d0架,係包括馬鞍山&沙田,所以唔駛擔心呢樣野

Rank: 3Rank: 3


280
10#
發表於 07-6-21 13:29 |只看該作者

Re: 馬鞍山循道衛理vs馬鞍山靈糧

靈糧都收咗我個囝囝,依加又15,16。唔知轉唔轉好。因為派都個間都唔差。媽咪就話靈糧校長同老帥都好nice。但好似中學派到英中的比例較少。有冇人知多D間校D嘢呀!Thanks。

Rank: 4


761
11#
發表於 07-6-21 13:53 |只看該作者

Re: 馬鞍山循道衛理vs馬鞍山靈糧

daphane,

0甘你去陳元喜囉返個註冊証未呀,我今日去0左,原來要去沙田囉呀

Rank: 5Rank: 5


1258
12#
發表於 07-6-21 15:38 |只看該作者

Re: 馬鞍山循道衛理vs馬鞍山靈糧

ehksn,

好快D決定啦!因為今個星期要交書簿雜費、校車費啦!

我就決定讀禧年啦!因為各種因素都最適合我.
而且係天父爸爸安排呢間學校比我囝囝.

醒目開學勳章


5348
13#
發表於 07-6-21 17:03 |只看該作者

Re: 馬鞍山循道衛理vs馬鞍山靈糧

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 3Rank: 3


280
14#
發表於 07-6-21 18:49 |只看該作者

Re: 馬鞍山循道衛理vs馬鞍山靈糧

Hello 天瑜,

多謝你D資料。喺呀!囝囝派咗禧年。你個囝囝/囡囡是否讀禧年,知唔知道D老師nice唔nice,教學方式是否傳统等。。。 Thanks!

Rank: 3Rank: 3


280
15#
發表於 07-6-21 18:56 |只看該作者

Re: 馬鞍山循道衛理vs馬鞍山靈糧

Hello 朱古力,

真喺未決定到呀,星期六帶囝囝去睇吓。可能會交咗書簿雜費、校車費先再想。

Rank: 3Rank: 3


254
16#
發表於 07-6-22 02:08 |只看該作者

Re: 馬鞍山循道衛理vs馬鞍山靈糧

EvaLam

咁橋嘅,我就18號早上見馬循的。嘩!好彩你話比我知要去沙田攞,仲諗住明天放假同個女打針順便在馬鞍山攞埋。得你提醒,包無撞版。謝謝!!

我依然心大心細,馬循又未有答案,若馬循收,應該去馬循。但老實講靈糧比我個感覺係 : 有heart,d老師及校工都係nice 的.

點解其他媽咪就好似好buy 禧年咁

Rank: 3Rank: 3


254
17#
發表於 07-6-22 10:34 |只看該作者

Re: 馬鞍山循道衛理vs馬鞍山靈糧

EvaLam

好消息,我今朝剛剛收到馬循話收我個仔,你呢?有無消息呀?希望你都有好消息比我知啦!     

Rank: 4


761
18#
發表於 07-6-23 00:32 |只看該作者

Re: 馬鞍山循道衛理vs馬鞍山靈糧

daphane,

我今日都收到馬循電話收0左我個囡啦     
真係一天都光晒啦,0甘你係咪決定讀馬循先
你番去陳元喜囉註冊証未呀?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖