關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 好慘,要殺校!!
發新帖
查看: 2176|回覆: 11
go

好慘,要殺校!! [複製鏈接]

Rank: 1


17
1#
發表於 07-6-17 19:12 |只看該作者

好慘,要殺校!!

我個女o黎緊九月升讀五年級,,但佢讀緊o既學校,,2008年9月就停校,,變o左讀完五年就要走

升中最緊要就係五年級同六年級,,,

我真係驚佢會唔習慣而成績變差

所以lee兩個星期就同佢搵學校轉,,,咁轉到就可以五年級同六年級都係同一間,,,

咁做會唔會好d呢????

請問大家有冇d意見比到我呢??

Rank: 4


595
2#
發表於 07-6-17 20:43 |只看該作者

Re: 好慘,要殺校!!

如果係我,我會0甘做, 早d適應好d, 是關升中叩門都好d.人地睇成績, 唔會聽你解釋因唔習慣而成績變差

Rank: 3Rank: 3


497
3#
發表於 07-6-17 21:44 |只看該作者

Re: 好慘,要殺校!!

Please check pm.

Rank: 6Rank: 6


5634
4#
發表於 07-6-17 21:53 |只看該作者

Re: 好慘,要殺校!!

但大部份小學唔收小五插班的, 看來要多走幾間學校...

Rank: 5Rank: 5


3167
5#
發表於 07-6-17 22:26 |只看該作者

Re: 好慘,要殺校!!

看看你學校有沒有辦學團體或宗教背景。
如果有,可以邀請校長協助寫推薦信轉同辦學團體的學校。
但你預算未必可以在原區讀。

正常來說小五升小六是<1%機會轉校,對學校和學生都會出現適應問題。尤其是呈分成績問題。
愛收集舊書包、背囊的傻人

Rank: 5Rank: 5


1080
6#
發表於 07-6-17 22:43 |只看該作者

Re: 好慘,要殺校!!

請快D 轉校......因為小五下學期要呈分...

Rank: 4


707
7#
發表於 07-6-17 23:06 |只看該作者

Re: 好慘,要殺校!!

[quote]
邊間學校啊,好慘呀!
快去找學校.

foya_yafo 寫道:
我個女o黎緊九月升讀五年級,,但佢讀緊o既學校,,2008年9月就停校,,變o左讀完五年就要走

  

Rank: 4


556
8#
發表於 07-6-17 23:42 |只看該作者

Re: 好慘,要殺校!!

香港灣仔皇后大道東183號合和中心53樓 2863 4646
每區都有教育局,管轄,你打去問吓喇,
你囡囡學校,咁特別,佢地一定要幫你囡囡架

Rank: 3Rank: 3


103
9#
發表於 07-6-18 09:23 |只看該作者

Re: 好慘,要殺校!!

It is very sad to hear your news.  Just say good luck! Give you support here!!

Rank: 3Rank: 3


103
10#
發表於 07-6-18 09:25 |只看該作者

Re: 好慘,要殺校!!

Would you think about some DSS and private school?

Rank: 5Rank: 5


2713
11#
發表於 07-6-18 09:35 |只看該作者

Re: 好慘,要殺校!!

你學校其實同學都會轉的,教署其實係唔係都會幫你地安排呢?

Rank: 1


17
12#
發表於 07-6-19 11:18 |只看該作者

Re: 好慘,要殺校!!

Mrssslui 寫道:
你學校其實同學都會轉的,教署其實係唔係都會幫你地安排呢?


係安排o左,,,但我唔係好想佢未讀完6年級就要o係5年級讀完要轉,,,,

5年級同6年級係好緊要o既兩年,,
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖