關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 64,65網叩門,請給我意見,急.thanks
發新帖
查看: 1836|回覆: 17
go

64,65網叩門,請給我意見,急.thanks [複製鏈接]

Rank: 4


795
1#
發表於 07-6-13 22:37 |只看該作者

64,65網叩門,請給我意見,急.thanks

Dear all,
15号仁立及葉漢慈幼都同一時間面試,請你們給我一些見解?Thanks!                     

Rank: 2


43
2#
發表於 07-6-13 23:00 |只看該作者

Re: 64,65網叩門,請給我意見,急.thanks

我同你一樣都係15號見這兩間, 好煩呀!都未諗到見邊間好。你原本是64網 or 65網呢?          

Rank: 4


795
3#
發表於 07-6-13 23:29 |只看該作者

Re: 64,65網叩門,請給我意見,急.thanks

Hi,
我是64網,去仁立又怕冇乜机會,去葉漢又.....唉       

Rank: 2


43
4#
發表於 07-6-13 23:43 |只看該作者

Re: 64,65網叩門,請給我意見,急.thanks

我都係咁諗,去仁立機會好似好細咁!自己都十五十六!

Rank: 4


795
5#
發表於 07-6-13 23:47 |只看該作者

Re: 64,65網叩門,請給我意見,急.thanks

Grace0420,
咁点牙!有冇其他家長比下意見,等我哋唔好訓唔着丫,其實由派位後都訓不好.你嗰小朋友原本派那一間

Rank: 2


43
6#
發表於 07-6-14 10:27 |只看該作者

Re: 64,65網叩門,請給我意見,急.thanks

kiukiuleung,
其實我哋係65網o既, 我嗰小朋友派到第八志願咁後呀, 你嗰小朋友應該唔會派到咁後o掛, 你仲有冇去主愛, 慈幼千禧叩門呀?      

Rank: 2


69
7#
發表於 07-6-14 12:27 |只看該作者

Re: 64,65網叩門,請給我意見,急.thanks

我嗰小朋友都收到電話15號去慈幼面試,16號去主愛,慈幼千禧就未收到電話,咁你哋有沒有收到其他小學電話面試

Rank: 5Rank: 5


1520
8#
發表於 07-6-14 13:14 |只看該作者

Re: 64,65網叩門,請給我意見,急.thanks

慈幼及慈幼千禧可以同時報了嗎?以前是不可以的!一報慈幼,一報慈幼千禧!一家收了的話,另外一家是絕不收的。

如果撞時間,而又不想放棄任何機會的話,最好打電話去慈幼改早一點或晚一點的時間,其實我想他們會遷就的。家長當然要學會講一點大話,不要說是孩子要去另一家小學interview等等!

Rank: 2


69
9#
發表於 07-6-14 14:22 |只看該作者

Re: 64,65網叩門,請給我意見,急.thanks

慈幼及慈幼千禧是否真的不可同時報了嗎?明天仲要去慈幼面試,如果慈幼收,是否真的慈幼千禧不收,因千禧尚未通知面試,其實心目中很想入的是千禧,很近我家,現在點算好

Rank: 5Rank: 5


1520
10#
發表於 07-6-14 15:08 |只看該作者

Re: 64,65網叩門,請給我意見,急.thanks

可能是不同了,因為兩家學校都想吸納高質素的學生來維持自己的成績水平。在未知是可行還是不可行以前,兩邊都試,到最後,其實選擇權,一定在家長手上的,所以不用太擔心,最重要是要教好孩子面試的技巧,當然不要太策略性了,會嚇怕孩子的。

Rank: 4


795
11#
發表於 07-6-14 22:47 |只看該作者

Re: 64,65網叩門,請給我意見,急.thanks

Dear grace0420,
我是64網,我冃你一樣派到最後一個志願,那我當然去叩門,但明天仁立和慈幼同一時間in,二選一.後天又有間撞時間,都不知点算,進退兩難,希望其中一間收我小朋友la...... :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:

Rank: 4


795
12#
發表於 07-6-15 18:18 |只看該作者

Re: 64,65網叩門,請給我意見,急.thanks

Dear all,
我已選了in 仁立,試一試但好多好多學生,根本机會微乎其微.             

Rank: 2


43
13#
發表於 07-6-15 19:55 |只看該作者

Re: 64,65網叩門,請給我意見,急.thanks

Helllo Kiukiuleung,
我都係最終選咗仁立in, 真係好多好多好多人呀, 我估有成200幾人,都係冇咩機會o架啦, 希望我哋好彩啦.........sure win       

Rank: 1


1
14#
發表於 07-6-15 21:07 |只看該作者

Re: 64,65網叩門,請給我意見,急.thanks

請問知唔知interview時問左小朋友咩問題呀?

Rank: 4


795
15#
發表於 07-6-15 22:27 |只看該作者

Re: 64,65網叩門,請給我意見,急.thanks

Dear grace,
齊齊等吓啦,希望我哋可以响仁立見面.
            

Rank: 2


43
16#
發表於 07-6-15 23:51 |只看該作者

Re: 64,65網叩門,請給我意見,急.thanks

Hello cecilia媽:
想問吓你係咪去咗慈幼面試呀?多唔多人呀?         

Rank: 2


69
17#
發表於 07-6-18 10:24 |只看該作者

Re: 64,65網叩門,請給我意見,急.thanks

sorry,咁遲回覆,個日去慈幼面試都好多人,是問小朋友問題,但星期六去主愛有成150個小朋友,仲要考成2個鍾,真誇張,不過我唸無仁上立咁誇張

Rank: 2


43
18#
發表於 07-6-18 22:33 |只看該作者

Re: 64,65網叩門,請給我意見,急.thanks

唔緊要, 我都係八吓啫, 因為果日咁啱慈幼同仁立撞埋一齊面試, 我哋選咗去仁立in, 唔係誇張呀, 真係勁多人, 我估有成250人, 同主愛一樣要考個半鐘, 真係難為o的小朋友嘞, 唉!           
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖