關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 柴米好or丘佐榮好
發新帖
查看: 763|回覆: 1
go

柴米好or丘佐榮好 [複製鏈接]

該用戶已被刪除

1#
發表於 07-6-11 23:10 |只看該作者

柴米好or丘佐榮好

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 1


28
2#
發表於 07-6-12 20:11 |只看該作者

Re: 柴米好or丘佐榮好

我小朋友今年在柴米p.1升p.2, 在同區出名的小學比較, 功課量及課程的深淺, 是比較容易適應. 到p.2就唔知.
丘佐榮好似功課量比較多,其他就要再問其他媽咪.

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖