關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 慈幼葉漢
發新帖
查看: 1723|回覆: 4
go

慈幼葉漢 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


438
1#
發表於 07-6-10 18:36 |只看該作者

慈幼葉漢

有無"慈幼葉漢"既家長呀??小女今年會入讀,可否分享一下??
[url=C:\Documents and Settings\user\My Documents\My Pictures]C:\Documents and Settings\user\My Documents\My Pictures[/url]

Rank: 3Rank: 3


193
2#
發表於 07-6-10 18:56 |只看該作者

Re: 慈幼葉漢

  
hello, 記得我ma??
我女女派到主愛呀,你女女讀"慈幼葉漢"係石籬定係安蔭呀??
我發覺bk好似好小64網既家長呢....

Rank: 3Rank: 3


438
3#
發表於 07-6-11 20:27 |只看該作者

Re: 慈幼葉漢

梗記得啦∼∼慈幼葉漢(安蔭呀)...派到主愛,你真好運,我個女間學校得幾個派到咋...
欣欣軒軒媽 寫道:
  
hello, 記得我ma??
我女女派到主愛呀,你女女讀"慈幼葉漢"係石籬定係安蔭呀??
我發覺bk好似好小64網既家長呢....
[url=C:\Documents and Settings\user\My Documents\My Pictures]C:\Documents and Settings\user\My Documents\My Pictures[/url]

Rank: 5Rank: 5


1520
4#
發表於 07-6-11 21:49 |只看該作者

Re: 慈幼葉漢

慈幼葉漢是區內較為中游那一種,校風一般,但總比可信、石天好。

Rank: 3Rank: 3


193
5#
發表於 07-6-12 18:25 |只看該作者

Re: 慈幼葉漢

na..na,

你女女揀慈幼係第幾志願呀??
我都同我個女講佢派到主愛好好采,佢其他朋友有幾個都派左去石天,而家仲要周圍叩門ar,派位真係好講運氣ar~
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖