關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無入左一呂小媽咪呀??
查看: 2058|回覆: 33
go

有無入左一呂小媽咪呀?? [複製鏈接]

Rank: 2


38
1#
發表於 07-6-7 14:08 |只看該作者

有無入左一呂小媽咪呀??

大家分享下...有咩心情..準備呢??
Melody

Rank: 3Rank: 3


112
2#
發表於 07-6-7 21:48 |只看該作者

Re: 有無入左一呂小媽咪呀??

hello,有我. 好開心可以入到一呂, 囡囡都鐘意!june 25有編班試,但5G考d乜? 心情放松點比較好.
Tammy mama

Rank: 2


38
3#
發表於 07-6-7 22:19 |只看該作者

Re: 有無入左一呂小媽咪呀??

係呀~唔洗煩啦!!~~
不過唔知係咪會分精英班呢??
如果有,唔知教學方法會唔會有分別呢?
Melody

Rank: 3Rank: 3


182
4#
發表於 07-6-7 23:12 |只看該作者

Re: 有無入左一呂小媽咪呀??

我仔仔將會今年入一呂讀小一啦! 大家保持聯絡吧!

Rank: 2


38
5#
發表於 07-6-7 23:25 |只看該作者

Re: 有無入左一呂小媽咪呀??

請問你地的小朋友識唔識話鐘唔鐘意讀邊間小學呀??
我個女好似唔知發生咩事咁,淨係話想讀返自己間幼稚園!!
Melody

Rank: 3Rank: 3


112
6#
發表於 07-6-7 23:26 |只看該作者

Re: 有無入左一呂小媽咪呀??

都有可能,不過P1就好似几快. 希望囡囡好快適應小學的新生活.

by830625 寫道:
係呀~唔洗煩啦!!~~
不過唔知係咪會分精英班呢??
如果有,唔知教學方法會唔會有分別呢?
Tammy mama

Rank: 3Rank: 3


112
7#
發表於 07-6-7 23:37 |只看該作者

Re: 有無入左一呂小媽咪呀??


我囡囡話中意maryknoll, 我反而一般(5中意修女學校). 我囡囡中意maryknol, 可能成日听d同学仔講la. 我好小同佢講呢d嘢. 我估你個女想讀返自己間幼稚園係因為唔捨得d同學仔. ---我個女都唔捨得d同學仔!你試下同佢講多d關于小學D嘢可能會好點.
by830625 寫道:
請問你地的小朋友識唔識話鐘唔鐘意讀邊間小學呀??
我個女好似唔知發生咩事咁,淨係話想讀返自己間幼稚園!!
:  :  :
Tammy mama

Rank: 2


38
8#
發表於 07-6-7 23:37 |只看該作者

Re: 有無入左一呂小媽咪呀??

lusiyilucy
因為個女的幼稚園好深,現在已經讀緊小一的英文書..又做Maths加減文字題,英文重組句字,中文閱讀理解...
勁難....so i think she can 適應

最驚係同同學仔相處問題...cos my daughter 好慢熱!~~ :cry:
Melody

Rank: 2


38
9#
發表於 07-6-7 23:38 |只看該作者

Re: 有無入左一呂小媽咪呀??

lusiyilucy
因為個女的幼稚園好深,現在已經讀緊小一的英文書..又做Maths加減文字題,英文重組句字,中文閱讀理解...
勁難....so i think she can 適應

最驚係同同學仔相處問題...cos my daughter 好慢熱!~~ :cry:
Melody

Rank: 2


38
10#
發表於 07-6-7 23:39 |只看該作者

Re: 有無入左一呂小媽咪呀??

lusiyilucy
因為個女的幼稚園好深,現在已經讀緊小一的英文書..又做Maths加減文字題,英文重組句字,中文閱讀理解...
勁難....so i think she can 適應

最驚係同同學仔相處問題...cos my daughter 好慢熱!~~ :cry:
Melody

Rank: 2


38
11#
發表於 07-6-7 23:43 |只看該作者

Re: 有無入左一呂小媽咪呀??

傻左..個message post 左三次

lusiyilucy
想請問你知唔知一呂小的web-site ar??
thanks
Melody

Rank: 1


13
12#
發表於 07-6-7 23:54 |只看該作者

Re: 有無入左一呂小媽咪呀??

各位daddy & mami 不好意思,請問入一呂小有什麼心得?佢地收吾收profile 架?先謝.
by830625 寫道:
lusiyilucy
因為個女的幼稚園好深,現在已經讀緊小一的英文書..又做Maths加減文字題,英文重組句字,中文閱讀理解...
勁難....so i think she can 適應

最驚係同同學仔相處問題...cos my daughter 好慢熱!~~ :cry:

Rank: 1


24
13#
發表於 07-6-7 23:56 |只看該作者

Re: 有無入左一呂小媽咪呀??

by830625,

好似話五年級先有分精英班

Rank: 3Rank: 3


112
14#
發表於 07-6-7 23:58 |只看該作者

Re: 有無入左一呂小媽咪呀??

課程真深ar,邊間幼稚園?
一呂小的web-site , u give me ur e-mail, then i send to u.

by830625 寫道:
傻左..個message post 左三次

lusiyilucy
想請問你知唔知一呂小的web-site ar??
thanks
Tammy mama

Rank: 2


38
15#
發表於 07-6-8 00:01 |只看該作者

Re: 有無入左一呂小媽咪呀??

wongtc
真的嗎??咁點解要有分班試ke
??
Melody

Rank: 2


38
16#
發表於 07-6-8 00:03 |只看該作者

Re: 有無入左一呂小媽咪呀??

lusiyilucy
i send my e-mail to you la..
thanks
Melody

Rank: 2


38
17#
發表於 07-6-8 00:04 |只看該作者

Re: 有無入左一呂小媽咪呀??

Hello_Daddy
無技巧....lucky only i think
Melody

Rank: 2


38
18#
發表於 07-6-8 00:07 |只看該作者

Re: 有無入左一呂小媽咪呀??

my daughter study on Tai po...(Zenth)
i think this school really good ar...
my daughter study there really happy...
i think good because..that school learn difficult ..but it have lot of function and party..make student not feel hard on school.....make study feel that ~school just for fun
Melody

Rank: 3Rank: 3


112
19#
發表於 07-6-8 00:07 |只看該作者

Re: 有無入左一呂小媽咪呀??

我個曰注冊,個校工問我係咪己經收咗個d,甘5知係咪可以收profile ????5清楚[quote]
Hello_Daddy 寫道:
各位daddy & mami 不好意思,請問入一呂小有什麼心得?佢地收吾收profile 架?先謝.
Tammy mama

Rank: 2


38
20#
發表於 07-6-8 00:12 |只看該作者

Re: 有無入左一呂小媽咪呀??

lusiyilucy
...why need profile ke??
注冊that day ...i am not free..my husband go to school...but they nothing to say ...just say that 6-25 back school ja woo...


校工問????is it they think that you want 叩門呀??
Melody
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖