關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問有無家長可以介紹
發新帖
查看: 641|回覆: 4
go

請問有無家長可以介紹 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1460
1#
發表於 07-6-6 11:12 |只看該作者

請問有無家長可以介紹

如題!

Rank: 1


13
2#
發表於 07-6-6 14:30 |只看該作者

Re: 請問有無家長可以介紹

你派咗葵盛主恩?  我囡囡都係呀.

我揀主恩係第二志願, 當初揀佢係因為我曾經參觀過呢間學校, 覺得啲老師同啲學生好有禮貌, 啲學生好開心.  除咗校舍比較舊同空間比較細, 其他的都好滿意.

如果有其他讀緊主恩嘅家長發表吓就更加好喇!!

Rank: 5Rank: 5


1460
3#
發表於 07-6-6 14:49 |只看該作者

Re: 請問有無家長可以介紹

Wendy99moon

係呀!我囡囡派

Rank: 1


13
4#
發表於 07-6-6 15:53 |只看該作者

Re: 請問有無家長可以介紹

oiyingdaddy,

我仲諗緊呀, 我第一志願係仁立    你呢?

Rank: 5Rank: 5


1460
5#
發表於 07-6-6 15:55 |只看該作者

Re: 請問有無家長可以介紹

Wendy99moon ,

我都係呀! 前日已交profile & 後補申請表!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖