關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 協和下午校分班試內容
發新帖
查看: 999|回覆: 4
go

協和下午校分班試內容 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


159
1#
發表於 07-6-5 08:21 |只看該作者

協和下午校分班試內容

有沒有人知分班試考什麼?多謝幫忙。

Rank: 5Rank: 5


1157
2#
發表於 07-6-5 10:20 |只看該作者

Re: 協和下午校分班試內容

cherrymimi

妳講嘅分班試,係唔係指嚟緊9 月入讀小一嗰啲?如果係,你點知要考試?幾時考呀?我個仔都係抽到呢間小學,如果真係要考,咪要做定準備。

Rank: 3Rank: 3


159
3#
發表於 07-6-5 22:16 |只看該作者

Re: 協和下午校分班試內容

學校網頁寫咗711是編班日,不過今天去註冊先知編班日不需考試,是訂校服、校車等,學生已隨機分班,你囝囝哪一班呀,我個1L,唔知做唔做到同班同學呢﹗

Rank: 5Rank: 5


2223
4#
發表於 07-6-6 09:41 |只看該作者

Re: 協和下午校分班試內容

協和下午校係咪band one 學校???上午校有何分別??
:-)  :-P

Rank: 5Rank: 5


1157
5#
發表於 07-6-6 10:10 |只看該作者

Re: 協和下午校分班試內容

Hi cherrymimi

我仲未知佢編咗邊一班,因為我係自行分配派位抽中,所以好早已經去咗註冊。係學校網頁話會係6月20日前寄信通知711編班日等事,唔知係唔係到時封信會講埋編咗邊班,一有消息,即係話你知。以後大家多多交流啦,我個囝成日十下十下架,都驚佢第時咩都唔知。
‹ 上一主題|下一主題