關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 48網 - 有無人叩門成功??????
查看: 1848|回覆: 23
go

48網 - 有無人叩門成功?????? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


378
1#
發表於 07-6-7 17:57 |只看該作者

48網 - 有無人叩門成功??????

如題, 分享下...

我仲等緊call.......

Rank: 3Rank: 3


378
2#
發表於 07-6-7 20:37 |只看該作者

Re: 48網 - 有無人叩門成功??????

今日心情好奇怪的, 平靜好多, 雖然仲等緊call........... :  :

Rank: 3Rank: 3


477
3#
發表於 07-6-7 20:47 |只看該作者

Re: 48網 - 有無人叩門成功??????

JSJ, 將來成吾成材吾係睇學校架 你比D信心你小朋友,讀邊間將來都會有出息, 吾好禁早就判定輸左..
[size=large]豈能盡如人意,但求無愧於心......

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
4#
發表於 07-6-7 22:30 |只看該作者

Re: 48網 - 有無人叩門成功??????

JSJ,

你除左油塘基顯仲有叩邊間ar? 油塘基顯好似都仲收緊表, 可能無咁快in gar, 不過我就一定無得in la, 我唔係一一志願, 同埋聽幼稚園校長講, 我派左去牛頭角基顯, 係道義上油塘基顯係唔會比我去in gar

hoganmama

Rank: 8Rank: 8


17382
5#
發表於 07-6-7 23:08 |只看該作者

Re: 48網 - 有無人叩門成功??????

hoganmama


  

今日去左交表未?!我同你打氣

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
6#
發表於 07-6-7 23:16 |只看該作者

Re: 48網 - 有無人叩門成功??????

Rank: 3Rank: 3


357
7#
發表於 07-6-7 23:29 |只看該作者

Re: 48網 - 有無人叩門成功??????

"油基"今日好似有人in wor,係bk mama嚟wor.咁有無人叩"平田兆強"約咗in ar?

Rank: 3Rank: 3


378
8#
發表於 07-6-7 23:39 |只看該作者

Re: 48網 - 有無人叩門成功??????

hoganmama & ccaa,

thanks for caring......其實我睇開左了, 就算有得in, 都未必一定得..... 再講派到果間都ok..??   順其自然啦....希望大家都好運!!!!!!!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
9#
發表於 07-6-7 23:54 |只看該作者

Re: 48網 - 有無人叩門成功??????

iloveyoub4,

thank you

交左表la, 德田兆強9號in, 平田兆強23號in, 幼稚園幫我寫推薦去聖愛德華, 應該有得in, 不過未收到電話, 唔知仲有無位, 因為佢地係先收一一志願gar

藍循就交左, 又係等

我都平常心lor, 得就得, 唔得就讀私校聖三一堂先, 遲d先算

hoganmama
iloveyoub4 寫道:
hoganmama


  

今日去左交表未?!我同你打氣

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
10#
發表於 07-6-7 23:57 |只看該作者

Re: 48網 - 有無人叩門成功??????

JSJ,

係ar, 打定輸數, 我2:00交德田兆強表個no都排到160, 我估有成250人考, 得個幾個位, 點會輪到我ar

平常心la, 官塘官立都ok gei, 唔鍾意咪二年級轉lor

hoganmama

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
11#
發表於 07-6-8 08:58 |只看該作者

Re: 48網 - 有無人叩門成功??????

唉, 亞仔今朝有小小發燒, 聽日要去德田兆強interview

天呀, 唔好玩我la

Rank: 8Rank: 8


17382
12#
發表於 07-6-8 09:15 |只看該作者

Re: 48網 - 有無人叩門成功??????

iloveyoub4,


藍田果幾間全部都交曬等in   
都好啦佢肯薦去聖愛德華
睇下in點情況先
        

hoganmama 寫道:
iloveyoub4,

thank you

交左表la, 德田兆強9號in, 平田兆強23號in, 幼稚園幫我寫推薦去聖愛德華, 應該有得in, 不過未收到電話, 唔知仲有無位, 因為佢地係先收一一志願gar

藍循就交左, 又係等

我都平常心lor, 得就得, 唔得就讀私校聖三一堂先, 遲d先算

hoganmama[quote]
iloveyoub4 寫道:
hoganmama


  

今日去左交表未?!我同你打氣
[/quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
13#
發表於 07-6-8 09:18 |只看該作者

Re: 48網 - 有無人叩門成功??????

hoganmama



   唔係咁岩呱
如果可以的話今日留番係屋企休息先啦

hoganmama 寫道:
唉, 亞仔今朝有小小發燒, 聽日要去德田兆強interview

天呀, 唔好玩我la

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


3148
14#
發表於 07-6-8 11:57 |只看該作者

Re: 48網 - 有無人叩門成功??????

我女派第3志願秀茂坪天主教;我試叩門。7號去咗油塘基法同平田李兆強交表叩門
我女2001年1月8日QE出世  

Rank: 5Rank: 5


4459
15#
發表於 07-6-8 12:58 |只看該作者

Re: 48網 - 有無人叩門成功??????

妳都好呀, 第三志願,我第八呀   
咁妳間秀茂坪天主教, 好唔好呀, 如果都算ok, 咁都開心啦.
gloriap 寫道:
我女派第3志願秀茂坪天主教;我試叩門。7號去咗油塘基法同平田李兆強交表叩門

Rank: 5Rank: 5


2993
16#
發表於 07-6-8 13:20 |只看該作者

Re: 48網 - 有無人叩門成功??????

咁多位,就算知道學校收晒叩門生,都唔洗灰心住,未到開學都仲有機架,可能會有人最後都唔讀架,大家平常心面對啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
17#
發表於 07-6-8 13:58 |只看該作者

Re: 48網 - 有無人叩門成功??????

心美

大家信心美, 佢就係成功例子之一   

Rank: 5Rank: 5


2993
18#
發表於 07-6-8 15:09 |只看該作者

Re: 48網 - 有無人叩門成功??????

雪文   

都係大家支持下大家即,希望個個皆大歡喜啦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
19#
發表於 07-6-8 15:14 |只看該作者

Re: 48網 - 有無人叩門成功??????

please share with your case.

hoganmama

Rank: 5Rank: 5


2993
20#
發表於 07-6-8 15:52 |只看該作者

Re: 48網 - 有無人叩門成功??????

其實都無咩野,因為真係得個等字,但未到開學都可能會有變數,所以大家不用太過緊張,其實每一間學校都有佢既優點,只要小朋友勤力&開心,間間都係好學校
妳地如果可以既,用心寫封信比學校,未必一定成功,但叫做盡左力麻
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖