關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 馬頭涌(紅磡灣)小學
發新帖
查看: 1395|回覆: 8
go

馬頭涌(紅磡灣)小學 [複製鏈接]

Rank: 4


549
1#
發表於 07-5-21 16:12 |只看該作者

馬頭涌(紅磡灣)小學

請問有無這校就讀的家長, 可以分享一下該校各樣的情況? 讓我可以更了解, 唔該

Rank: 3Rank: 3


116
2#
發表於 07-5-21 16:44 |只看該作者

Re: 馬頭涌(紅磡灣)小學

我都想知, 小朋友會唔會讀得好辛苦呢, 因為呢間聽聞好似係band 1學校   

Rank: 4


561
3#
發表於 07-5-21 18:16 |只看該作者

Re: 馬頭涌(紅磡灣)小學

我d 朋友佢地抽都吾讀,
佢地話學生質素好參次,
入到精英班就好, 吾係就係2打6,
如果入精英班梗係谷到行,
亞ma 同小朋友辛苦就一定架啦..
不過佢地最後寧願讀私校, 話吾使受政府限制教學模式同方針

Rank: 2


32
4#
發表於 07-5-21 18:56 |只看該作者

Re: 馬頭涌(紅磡灣)小學

我小朋友讀緊四年級﹐ok啦﹐唔系好辛苦。佢讀得好開心﹐不過唯一擔心系派位問題。

Rank: 4


549
5#
發表於 07-5-22 13:03 |只看該作者

Re: 馬頭涌(紅磡灣)小學

appleksl,
多謝你的回應, 我相信每間學校都有佢自己的優點及缺點, 你小朋友已經讀了四年, 相信你已了解學校不少, 可否分析一下你對該校優點及缺點呀? 唔該

Rank: 3Rank: 3


477
6#
發表於 07-5-23 23:25 |只看該作者

Re: 馬頭涌(紅磡灣)小學

[size=medium]以下是節錄於蘋果日報--進修欄(由一隊現役教師組成的解答團):-

問: 請問九龍城區內的官立或津貼小學,男孩的頭五位選擇 (請按順序),謝謝!
by newday (2006-11-27 15:03)                        

答: 九龍城尚分34,35和41三網,請問指何網?如果總合的話:喇沙小學、拔萃小學、馬頭涌官立小學(紅磡灣)、獻主會小學和陳瑞祺小學  

Rank: 5Rank: 5


2153
7#
發表於 07-5-25 09:19 |只看該作者

Re: 馬頭涌(紅磡灣)小學

bebe1217 寫道:
我d 朋友佢地抽都吾讀,
佢地話學生質素好參次,
入到精英班就好, 吾係就係2打6,
如果入精英班梗係谷到行,
亞ma 同小朋友辛苦就一定架啦..
不過佢地最後寧願讀私校, 話吾使受政府限制教學模式同方針


I also heard this before and agree with you....

Rank: 5Rank: 5


1679
8#
發表於 07-5-25 15:35 |只看該作者

Re: 馬頭涌(紅磡灣)小學

appleksl 寫道:
我小朋友讀緊四年級﹐ok啦﹐唔系好辛苦。佢讀得好開心﹐不過唯一擔心系派位問題。


中學派位唔係跟返九龍城區咩?好似話會聯繫中學係伊利沙伯中學, 賽馬會官立中學等等咩?九龍城區架中學好多都唔錯架, 你擔心咩野呢?

Rank: 2


32
9#
發表於 07-6-5 22:23 |只看該作者

Re: 馬頭涌(紅磡灣)小學

聽講話(老師話)最好要考到全級40名前﹐便會有信心派到心儀的學校﹐不過我都知要靠o的運氣嘅。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖