註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
別墅
返回頂部
複式洋房
洋房
大宅
bebe1217 寫道: 我d 朋友佢地抽都吾讀, 佢地話學生質素好參次, 入到精英班就好, 吾係就係2打6, 如果入精英班梗係谷到行, 亞ma 同小朋友辛苦就一定架啦.. 不過佢地最後寧願讀私校, 話吾使受政府限制教學模式同方針
appleksl 寫道: 我小朋友讀緊四年級﹐ok啦﹐唔系好辛苦。佢讀得好開心﹐不過唯一擔心系派位問題。