關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問有冇人派到樂華天主教
發新帖
查看: 757|回覆: 8
go

請問有冇人派到樂華天主教 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2039
1#
發表於 07-6-3 14:44 |只看該作者

請問有冇人派到樂華天主教

請問有冇人派到樂華天主教, 我派到我去15自願,在我屋企附近,好多人說不錯,我本身選德田李,你們覺得樂華天主教如何!, 請各位指教!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
2#
發表於 07-6-3 14:59 |只看該作者

Re: 請問有冇人派到樂華天主教

kt8001,

我有朋友填第二志願派到ar, 佢話ok wor, 唔會去叩門la

hoganmama

Rank: 1


21
3#
發表於 07-6-3 17:13 |只看該作者

Re: 請問有冇人派到樂華天主教

HI,我係填咗8間,呢間係第7自願....但冇唸過我都係18%之一派唔到3甲之內......唉 ....... 真係唔知点算好,,,,, 我家住係籃 田, 所以對我來講都幾遠,讀又驚到時坐保母車係頭站上車咁個 女就好慘 ....     

Rank: 5Rank: 5


2039
4#
發表於 07-6-3 20:58 |只看該作者

Re: 請問有冇人派到樂華天主教

你好慘呀! 不要失望希望你能夠叩門找到你心目中和附近的好學校啦!

Rank: 5Rank: 5


2039
5#
發表於 07-6-3 21:00 |只看該作者

Re: 請問有冇人派到樂華天主教

Hi! hoganmama

多謝你答覆,我都安心D

Rank: 1


21
6#
發表於 07-6-3 22:18 |只看該作者

Re: 請問有冇人派到樂華天主教

kt8001, 我一定會盡力叩門多幾間係附近的小學 嫁喇 ! 希望我遲有好消息話反你知 !!! 但... 我到依家都仲未有咩idea 点寫封信,,,,唉

Rank: 5Rank: 5


2039
7#
發表於 07-6-5 10:12 |只看該作者

Re: chelene

我有,你要不要參考下

Rank: 2


96
8#
發表於 07-6-5 18:58 |只看該作者

Re: 請問有冇人派到樂華天主教

我個女都派到去第九自願, 都在我屋企附近, 但我今天沒有去注冊, 因打算明天去聖母注冊, 雖然如此! 但我本身選油塘基顯, 不用太谷她, 所以已決定叩門了, 請各位祝福我吧!   :wink:

Rank: 5Rank: 5


2039
9#
發表於 07-6-5 21:47 |只看該作者

Re: 請問有冇人派到樂華天主教

pearllee
支持你,不要放棄,希望你掂!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖