關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 48網-有無派左德田兆強既媽咪,大家認識 ...
發新帖
查看: 939|回覆: 6
go

48網-有無派左德田兆強既媽咪,大家認識 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1#
發表於 07-6-4 11:03 |只看該作者

48網-有無派左德田兆強既媽咪,大家認識

hi,

緊張左咁耐,星期六知道結果之後開心左2日,
有無派左去德田兆強既媽咪??
不如一齊傾

Rank: 5Rank: 5


2065
2#
發表於 07-6-4 12:11 |只看該作者

Re: 48網-有無派左德田兆強既媽咪,大家認識

iloveyoub4,

No. 1會員    , 我這個月好忙,不可似時時上來chat,有咩就pm我。 Hoganmama今日去左見校長, 佢話好多人都派吾到德田/平田, 我好希望佢扣門成功, 大家可以在這裹chat chat chat

Rank: 8Rank: 8


17382
3#
發表於 07-6-4 12:32 |只看該作者

Re: 48網-有無派左德田兆強既媽咪,大家認識

katiekma


得你同我ja???
咁我地2個真係好彩啦!!
ok有咩野就pm你   
我女幼稚園好似得我一個
希望 Hoganmama都成功啦


katiekma 寫道:
iloveyoub4,

No. 1會員    , 我這個月好忙,不可似時時上來chat,有咩就pm我。 Hoganmama今日去左見校長, 佢話好多人都派吾到德田/平田, 我好希望佢扣門成功, 大家可以在這裹chat chat chat

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
4#
發表於 07-6-4 12:37 |只看該作者

Re: 48網-有無派左德田兆強既媽咪,大家認識

多謝你地, 我都好想一齊chat ar, 希望我成功la, 今朝我睇副校mark個list, 已經有成1x個派唔到德田/平田兆強要求推薦信, 當時只不過係8點半咋, 好多派左陳呂重德, 希望校長見我派左去牛頭角, 肯幫我啦

Rank: 8Rank: 8


17382
5#
發表於 07-6-4 12:53 |只看該作者

Re: 48網-有無派左德田兆強既媽咪,大家認識

hoganmama


你同亞仔準備足夠嗎
我之前同亞女準備左成10個月訓練


聽講陳呂重德小一開學初期幾深架,之後就唔知道,
明白你e+會比之前更緊張,
我地等你好消息呀     


hoganmama 寫道:
多謝你地, 我都好想一齊chat ar, 希望我成功la, 今朝我睇副校mark個list, 已經有成1x個派唔到德田/平田兆強要求推薦信, 當時只不過係8點半咋, 好多派左陳呂重德, 希望校長見我派左去牛頭角, 肯幫我啦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
6#
發表於 07-6-4 13:17 |只看該作者

Re: 48網-有無派左德田兆強既媽咪,大家認識

之前無準備ar, 因為唔想比太大壓力亞仔

尋日開始同佢玩面試遊戲, 好彩佢好鍾意, 要我不停問佢問題, 我地會努力gar la

Rank: 8Rank: 8


17382
7#
發表於 07-6-4 13:32 |只看該作者

Re: 48網-有無派左德田兆強既媽咪,大家認識

hoganmama



我諗佢必考drawing
你開始比定亞仔做啦
因為我個女間幼稚園係1個月前已經幫我訓練緊亞女,
eg.生字,對話,圖畫,禮貌,手工.......等等
我自己都訓練左10個月

hoganmama 寫道:
之前無準備ar, 因為唔想比太大壓力亞仔

尋日開始同佢玩面試遊戲, 好彩佢好鍾意, 要我不停問佢問題, 我地會努力gar la
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖