關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 你地幾多號去註冊?
發新帖
查看: 375|回覆: 2
go

你地幾多號去註冊? [複製鏈接]


152
1#
發表於 07-6-4 10:47 |只看該作者

你地幾多號去註冊?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1889
2#
發表於 07-6-4 10:56 |只看該作者

Re: 請問小一派位如果家長去唔到註冊,要祖母去,要帶咩去?要唔要寫受權信?要唔要用指定格�

張小一註冊證後面寫住:

(戊) 家長若因要事不能在指定日期或時間內辦理入學註冊手續,必須跟有關學校的負責人聯絡,以便另作安排,否則將視作放棄該學位論。

你還是打去學校問問好點.

Rank: 3Rank: 3


450
3#
發表於 07-6-4 10:57 |只看該作者

Re: 請問小一派位如果家長去唔到註冊,要祖母去,要帶咩去?要唔要寫受權信?要唔要用指定格? />