關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 派到kowloon Tong 聖家既媽咪, 入黎註冊先啦!! ...
發新帖
查看: 676|回覆: 4
go

派到kowloon Tong 聖家既媽咪, 入黎註冊先啦!! [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


195
1#
發表於 07-6-4 11:11 |只看該作者

派到kowloon Tong 聖家既媽咪, 入黎註冊先啦!!

請大家以後多多指教!!         互相提點!

Rank: 3Rank: 3


195
2#
發表於 07-6-4 14:51 |只看該作者

Re: 派到kowloon Tong 聖家既媽咪, 入黎註冊先啦!!

吓?點解咁泠清既?

Rank: 4


770
3#
發表於 07-6-4 14:59 |只看該作者

Re: 派到kowloon Tong 聖家既媽咪, 入黎註冊先啦!!

日本便當:

我都派到九龍塘聖家。

唔冷清,只不過其他家長在「王國教育討論區」內,妳試一試click以下條link看看:

小學討論 - 九龍塘區          嘉諾撒聖家學校(九龍塘)

請多多指教。
Joyful Life

Rank: 5Rank: 5


4337
4#
發表於 07-6-4 15:05 |只看該作者

Re: 派到kowloon Tong 聖家既媽咪, 入黎註冊先啦!!

Dear 日本便當
你好,
我囡囡都是今年九月入讀小一的
多多指教

我有個意見,不如在小學討論內的聖家版內開個位
大家一起和其他家長一同交流好嗎   

Rank: 3Rank: 3


195
5#
發表於 07-6-4 15:37 |只看該作者

Re: 派到kowloon Tong 聖家既媽咪, 入黎註冊先啦!!

Joyful-Life , id00288 :

我開左喇, 去果度keep contact ar....






id00288 寫道:
Dear 日本便當
你好,
我囡囡都是今年九月入讀小一的
多多指教

我有個意見,不如在小學討論內的聖家版內開個位
大家一起和其他家長一同交流好嗎   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖