關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 循道學校
發新帖
查看: 754|回覆: 2
go

循道學校 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


132
1#
發表於 07-6-4 14:40 |只看該作者

循道學校

我女兒今年九月升讀K3,即明年九月升小一,我是油尖旺校網的,想問問油麻地循道學校好不好及一些詳細資料,煩請各家長幫忙,謝謝!![size=medium]煩請給予此校之資料及意見

Rank: 4


897
2#
發表於 07-6-4 14:49 |只看該作者

Re: 循道學校

For your information, please CLICK HERE

Rank: 3Rank: 3


132
3#
發表於 07-6-5 12:22 |只看該作者

Re: 循道學校

Elizabeth 謝謝妳幫忙 ! 但我些問題想妳幫忙解答, 我睇完名家長d評語,好似都係話下午班成績好過上午班,咁如果我寫小一入學派位,係咪先選(1)上午班 (2)下午班派到機會大d呀?因為我最初打算填(1)下午班 (2)上午班, 因為諗住上午校會比下午校多人選擇嗎?想問問妳意見,同埋妳當初是怎樣選擇架,希望妳能給我一些寶貴意見!!
‹ 上一主題|下一主題