關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有冇人學過kwik maths, o.k.嗎?
發新帖
查看: 883|回覆: 3
go

有冇人學過kwik maths, o.k.嗎? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2065
1#
發表於 07-6-30 17:12 |只看該作者

有冇人學過kwik maths, o.k.嗎?

o.k. 嗎?

Rank: 5Rank: 5


2065
2#
發表於 07-7-1 17:09 |只看該作者

Re: 有冇人學過kwik maths, o.k.嗎?

up

Rank: 5Rank: 5


3600
3#
發表於 07-7-1 21:55 |只看該作者

Re: 有冇人學過kwik maths, o.k.嗎?

ok, 我女去年9月學加數,到現在已懂加減混算, 對日常運用數學也可以.

Rank: 5Rank: 5


2065
4#
發表於 07-7-1 22:05 |只看該作者

Re: 有冇人學過kwik maths, o.k.嗎?

suanna,

Thanks, 你在那裏學, 是否tko。有冇电話, 我想暑假比女女學。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖