- 在線時間
- 213 小時
- 最後登錄
- 22-4-21
- 國民生產力
- 9
- 附加生產力
- 2235
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-12-6
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 256
- 主題
- 6
- 精華
- 0
- 積分
- 2500
- UID
- 115679
 
|
Re: 我係一位好普通o既小學教師 -- 我回來了!
Miss Chan Chan,
你未離開香港前,小三有TSA未呀??? 我囝囝今年三年級,我見他的TSA補充,(主要係中文作文)真係令我好嘆為觀止.
學校强調一定要完全貼題,"多餘嘢唔好寫"因為可能會扣好多分,但我見條題目本身都二三十字,寫一篇咁短o既文章(主要係應用文),我覺得咪會篇篇都差不多,好以"級模"咁......既唔容許小孩朋友有想像o既空間同創意,更遑論讓佢地可以自由發揮?定係我過慮呢? 亦舒係我中學師姐,教過佢o既中文老師有幸都教過我, 佢同我地閒談時表示,一教呢個學生就覺得佢與眾不同(係唔係事後孔明就唔知嘞 ),作文係俾佢發揮o既時候.
貼題我完全同意,但"多餘嘢就唔好寫嘞"我就不敢苟同,(我背景係八十年代响香港中學畢業,跟住大專,後來再到英國進修碩士,但與教育專業完全無關),長遠計,d小朋友一個二個變晒考試o既攞分機器,真係好悲哀.
我有個感覺係教統局將以前中學會考o既一套marking scheme 搬咗落小學,但咁好似係唔work架喎........
我其實有呢個疑問响心好耐,你可以分享d專業意見嘛?? 唔該!! |
|