關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 點先算對學琴有興趣?
樓主: Honeymum
go

點先算對學琴有興趣? [複製鏈接]


342
41#
發表於 07-4-30 01:20 |只看該作者

Re: 點先算對學琴有興趣?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


325
42#
發表於 07-5-2 20:58 |只看該作者

Re: 點先算對學琴有興趣?

我就這樣想:假如他/她在大多數的情況下都能盡量抽點時間出來自動自覺地練琴,毋須大人催促的話,這便顯示其是對學琴感興趣的....情況就類似大多數的小朋友都喜歡玩NDSL/PSP那樣。對不對?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


7908
43#
發表於 07-5-3 11:19 |只看該作者

Re: 點先算對學琴有興趣?

Hi cathy_piano:
我見你教小朋友都很有方法,想請教吓你幾個問題:
1.我小朋友現在4歲8個月,學咗琴剛8個月,係佢自己話學琴的,初初學琴至1級時佢都好主動練琴,每天都對住個琴成2個鐘或以上,但學到2級之後,佢就話唔鍾意D書嘅歌仔,練琴嘅時間愈來愈少,不過每次都交足功課,佢到現在都話鍾意彈琴,但就話唔鍾意練老師教嘅歌仔,怎麼辦?
2.佢彈琴唔鍾意跟書入面嘅指法,一同佢講佢就發脾氣,所以佢好鍾意彈D課外書(因為冇指法),其實練琴時需唔需要執得咁正(跟足指法),或由得佢自由發揮?
3.佢現在學緊嘅書係:
    Schmitt
   John Thompson's - Hanon(Book one)
   Czerny Op599
   Burgmuller
   First lessons in Bach(Book one)
   Children Pieces 3
佢現在甚麼級數?怎樣在這個階段提升佢對呢D書嘅興趣?
Thank you very much!

Rank: 3Rank: 3


262
44#
發表於 07-6-27 18:50 |只看該作者

Re: 點先算對學琴有興趣?

hello,你說的沒有錯,我的確是一位8級的鋼琴老師,那又怎樣?難道8級的鋼琴老師不能是好老師麼?雖然,我的Quality不是很特出,但我可以說一句,我對鋼琴教學是充滿熱誠的,而且我是很用心的教導我所有學生,而他們也很喜歡跟我學鋼琴哦!再者,作為8級琴老師的我,是不會停滯不前的,會繼續進修,繼續考上去,為的是我的興趣和我的理想、學生。
In addition,我並不是知少少就亂up,我是有support的,因為我已問過人,他們都是回答兩者(中西樂理)其實是差不多,甚至一樣,那若你女兒的音樂書上寫不一樣,那究竟是哪裡不一樣?請指教,好讓我都增加我的知識。thx
喜歡鋼琴、彈琴及教琴的我~~只想看著我的學生開開心心快快樂樂的成長~~

Rank: 3Rank: 3


492
45#
發表於 07-6-28 21:17 |只看該作者

Re: 點先算對學琴有興趣?

我囝囝3歲時參加過5個月的柏斯”PIANO班,跟住停了幾個月,到4歲多私人學了10個月,終於上個月又要停一停先。因為囝囝不肯練琴。好多時都係因叫佢練琴而今到大家吾開心收場。
我諗停幾個月OR一年再學過。或者小一先學。
我諗6-7歲會好些
‹ 上一主題|下一主題