關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 SC家長大召集!!!你地小朋友入左邊間小學呀?? ...
樓主: doristsang
go

SC家長大召集!!!你地小朋友入左邊間小學呀?? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


375
121#
發表於 07-6-13 19:19 |只看該作者

Re: SC家長大召集!!!你地小朋友入左邊間小學呀??

恭喜你啦.....

AhBe 寫道:
Hi!

Nice to see this topic...today I've just received a call from KTS. They have accepted my boy (as he is on the waiting list), & will register next Thursday. I am so happy this morning!! Last year, I know KTS don't have place for waiting list. So I am so grad my boy can get one! Thanks God!     
      

Rank: 4


512
122#
發表於 07-6-15 02:09 |只看該作者

Re: SC家長大召集!!!你地小朋友入左邊間小學呀??

我的女女現在是lower班,明年要派位,我有問過班主任今年k3派得好唔好,佢話今年有些班派得好,(話到是派得好的側埋一班多).....我好擔心,都唔知點選擇,我是31網,女是好小校選,第一次及甲部應否誇網?可否比些意見我,謝!

Rank: 5Rank: 5


2436
123#
發表於 07-6-15 19:08 |只看該作者

Re: SC家長大召集!!!你地小朋友入左邊間小學呀??

chan888yan,

我囡囡讀緊N班,我都有留意31網St. Mary,你講誇網,你指甲部想填其他網如:41網?抽瑪利諾?不過41網好多人抽.點解唔用31網,甲乙部都填St. Mary?咁有大D機會.
(以上只是個人意見)

Rank: 3Rank: 3


141
124#
發表於 07-6-16 17:25 |只看該作者

Re: SC家長大召集!!!你地小朋友入左邊間小學呀??

Dear SC parents,
I am looking for SC girl unitform, both summer and winter.  Any mami would like to give out free?  I don't mind if it is old.  Pls PM me.  Thanks you.

Rank: 4


614
125#
發表於 07-6-18 14:48 |只看該作者

Re: SC家長大召集!!!你地小朋友入左邊間小學呀??

qqbma,

what size ?

Rank: 3Rank: 3


141
126#
發表於 07-6-18 15:17 |只看該作者

Re: SC家長大召集!!!你地小朋友入左邊間小學呀??

chingchingma,
My girl is going to be in K1 in Sep.  I don't know what size suitable for her.  Do you have K1 size?
thanks.

Rank: 4


614
127#
發表於 07-6-18 16:20 |只看該作者

Re: SC家長大召集!!!你地小朋友入左邊間小學呀??

pls check pm
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖