關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 如你小朋友數學很差..你會點好!
樓主: 小美人
go

如你小朋友數學很差..你會點好! [複製鏈接]

Rank: 2


31
21#
發表於 07-10-17 00:09 |只看該作者
我個仔K3今年5 月開始學E.NOPI. 個人應為都不錯. 最初個仔一D概念都無. 讀咗差不多半年. 依家學到加3 同埋邏輯推理都不錯. 每堂都有4 本功課返屋企做. 個仔學得好開心. 你可以參考一下.
[quote]原文章由 agnesyingying 於 07-10-16 18:43 硐表
HI,
我囡囡都學緊公文,但真係悶死,
想問有個課程E.NOPI 數學邏輯,
比較好玩d,活動d, 有無家長上過課程?? [/q里uote]

Rank: 6Rank: 6


6036
22#
發表於 07-10-17 14:14 |只看該作者
我個仔讀K3,也是今年9月開始讀 E.Nopi Maths,現在讀Basic Thinking是Level 3, Critical Thinking 是由Level 2開始,導師覺得最好由K3開始,因為小朋友有數字的概念,但有一點要提醒家長,E. Nopi Maths 是全英,無論上堂及做練習簿也是全英,如果小朋友本身數學根底不強,除了要記學校教的 "+" "-" "="之外,還要記"add", 'plus", "equal", "sum"...., 因為題目是英文,可能會令小朋友更加混亂,我個人認為如果能夠應付到,就很好,當小朋友將來升英中時,Maths 及 Science都會比較容易應付。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖