關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問藍田邊間小學好呀
發新帖
查看: 1658|回覆: 8
go

請問藍田邊間小學好呀 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


228
1#
發表於 08-2-9 14:52 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我住藍田麗港城, 今年個女要選小學, 請問附近有咩好學校?:恭: :喜: :發: :財:
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


2977
2#
發表於 08-2-9 17:54 |只看該作者
兩間李兆强、油塘基顯、油塘基法、聖馬太、聖安德華。

原文章由 Maychua 於 08-2-9 14:52 發表
我住藍田麗港城, 今年個女要選小學, 請問附近有咩好學校?:恭: :喜: :發: :財:

Rank: 6Rank: 6


5903
3#
發表於 08-2-10 17:51 |只看該作者
係咪聖愛德華?呢間比較差d架喎
循道都好過佢
藍田得4間小學,首推兩間李兆強,次選循道
原文章由 hermanpapa 於 08-2-9 17:54 發表
兩間李兆强、油塘基顯、油塘基法、聖馬太、聖安德華。

Rank: 3Rank: 3


228
4#
發表於 08-2-10 20:50 |只看該作者
原文章由 ^曾小姐^ 於 08-2-10 17:51 發表
係咪聖愛德華?呢間比較差d架喎
循道都好過佢
藍田得4間小學,首推兩間李兆強,次選循道


李兆強係邊度呀? 個名好鬼似男校?! 邊間係有一條龍架?

Rank: 4


673
5#
發表於 08-2-11 10:38 |只看該作者
李兆強咪係啟田上d,係男女校,傳統小學,功課多.
觀塘區係無一條龍小學!

原文章由 Maychua 於 08-2-10 08:50 PM 發表


李兆強係邊度呀? 個名好鬼似男校?! 邊間係有一條龍架?

Rank: 6Rank: 6


5903
6#
發表於 08-2-11 15:58 |只看該作者
一間係平田(舊校,即以前上午校)
一間係德田商場對面(即以前下午校)
兩間由上下午校分拆成兩間全日制男女小學

Rank: 1


26
7#
發表於 08-2-28 12:58 |只看該作者
請問為何循道小學好過聖愛德華小學呢?
聖愛德華小學幾年前換了校長後,教學方面對於升中課程有很大幫助.英文/中文不論在寫作方面及其它文法都很有用;雖然功課量一般,但在語文基璴根基是好過某些小學;校風記律非常嚴的小學.



原文章由 ^曾小姐^ 於 08-2-10 17:51 發表
係咪聖愛德華?呢間比較差d架喎
循道都好過佢
藍田得4間小學,首推兩間李兆強,次選循道

Rank: 4


879
8#
發表於 08-2-28 13:31 |只看該作者
Maychua,

Before advising u on this subject, I would like to know your perference first.

Which kind of school do u prefer?
Traditional type = Much pressure and homework.
Non-traditional type = Less pressure and the homeworks are mostly project-based.

Do u consider the private or DSS as well?

And also, which Secondary school(s) do u prefer??

Wasabb

原文章由 Maychua 於 08-2-9 14:52 發表
我住藍田麗港城, 今年個女要選小學, 請問附近有咩好學校?:恭: :喜: :發: :財:

Rank: 2


54
9#
發表於 08-2-28 15:24 |只看該作者
雙李(兩間李兆强)一藍(藍循),聖馬太。

匿名家族成員
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖