關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問各位讀緊名校小朋友的家長........
發新帖
查看: 2688|回覆: 6
go

請問各位讀緊名校小朋友的家長........ [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


106
1#
發表於 08-2-8 01:24 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
請問各位讀緊名校小朋友的家長,你哋D小朋友係咪都出自名幼稚園?有冇例外呢?如果有,請問你哋係點培育?可否分享吓?
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1713
2#
發表於 08-2-8 15:12 |只看該作者
原文章由 juliehkbb 於 08-2-8 01:24 發表
請問各位讀緊名校小朋友的家長,你哋D小朋友係咪都出自名幼稚園?有冇例外呢?如果有,請問你哋係點培育?可否分享吓?


請問甚麼是名校?
很多事情,錯過了就沒有了;錯過了就是會變的,緣份也是。人與人之所以能夠成為朋友,成為知己,在於彼此交往的機會多,及彼此的交流坦誠.願主祝福你們!TRACY

Rank: 3Rank: 3


106
3#
發表於 08-2-9 09:48 |只看該作者
呢!例如喇X, St.X,皇X.....等等好多家長競爭果D。
原文章由 瑄婷 於 08-2-8 15:12 發表


請問甚麼是名校?

醒目開學勳章 王國長老


59485
4#
發表於 08-2-9 22:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


106
5#
發表於 08-2-11 01:17 |只看該作者
大至上都清楚。我知一D非私立嘅係玩計分and大抽獎嗎?我意思係就算抽到間名校都會worry第日讀唔讀得上。係咪由最初開始就要starting from一D出名嘅幼稚園來配合。我係想知如果考唔到一D出名嘅幼稚園,係咪都唔駛期望讀到名小學,因為就算比你抽到名校,都好難catch up 得到。\
原文章由 Charlotte_mom 於 08-2-9 22:25 發表
你攪清楚政府派位玩法未先??

Rank: 3Rank: 3


360
6#
發表於 08-2-11 09:29 |只看該作者
我自己認為 : 就算小朋友考到你所指出名嘅幼稚園, 都要睇吓你點樣教導同栽培佢, 至於能否函接你所指嘅名校小學, 亦需要家校嘅合作, 故此小朋友考唔到出名嘅幼稚園, 唔等於派唔到出名嘅小學!

Rank: 3Rank: 3


195
7#
發表於 08-2-11 12:38 |只看該作者
小學話晒都係政府福利之一, 但係幼稚園就只有牟利同非牟利兩種, 係要sell 自己多D先至唔使賠錢. 所以坊間亦有好多宣傳,話入邊間有機會大D (私校除外).




原文章由 irenec 於 08-2-11 09:29 發表
我自己認為 : 就算小朋友考到你所指出名嘅幼稚園, 都要睇吓你點樣教導同栽培佢, 至於能否函接你所指嘅名校小學, 亦需要家校嘅合作, 故此小朋友考唔到出名嘅幼稚園, 唔等於派唔到出名嘅小學! ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖