- 在線時間
- 25 小時
- 最後登錄
- 16-9-27
- 國民生產力
- 9
- 附加生產力
- 64
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-3-2
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 21
- 主題
- 7
- 精華
- 0
- 積分
- 94
- UID
- 126709

|
我個女都是呢個9月要報小一, 柴天上午校個副校長,教師同主任等好有愛心好細心, 學校理念是對小朋友要"關愛", 09年尾會搬去深井碧提, 佢地9月會有joyful english class比幼稚園學生返, 這幾天開始接受報名, 妳可以叫妳家姐去佢個網download 張form報名上堂睇下間學校好唔好, 我就覺得佢地好關注小1學生轉變學校之心理變化問題及如何幫小朋友渡過, 中學派位唔係都ok, 差不多30%去英中, 比較易入, 可能是外間因佢校舍太old又分上下班而不被垂青吧!
原文章由 m3 於 07-9-1 19:10 硐表 
大家好,
我姐姐要幫囡囡選小學,最後決定有2間.
1)伍季明(上午校)
2)柴灣角(上午校)
如果大家了解依2間學校或者有囝囝囡囡係到讀,請比d意見.
e.g.)難入嗎?學校老師師資?功課多嗎?有咩課外活動?
請指點下. :adore ... |
|