- 在線時間
- 45 小時
- 最後登錄
- 08-2-21
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-7-10
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 21
- 主題
- 4
- 精華
- 0
- 積分
- 21
- UID
- 146851

|
原文章由 lovely_ee 於 07-8-20 21:35 發表 
Dear all,
請問有無人讀緊香港教育學院賽馬會小學 ?是否小班制?
功課多嗎?對學障有無支援?
lovely_ee,
我個仔間幼稚園會有個關於尼間小學既座談會, 到時我幫你問問你既問題啦, 不過要9月中, 但你可以上佢地個網睇下先, 仲有時間,你諗下有乜野想知, 再話我知, 我同你問, 因為到時系直接問馬小既校長架. |
|