註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
民房
原文章由 峰仔媽咪 於 07-8-23 16:20 硐表 你地好呀 !!! 我都有個細仔,現在19個月,工人湊,不過,10月份會比細仔返官塘趣樂育嬰園,暫時返住先啦,因為,唔會同工人續約,哥哥讀個間幼兒園又未足歲返,要等1,2月份有插班位先可以返,我覺得好煩呀 !!! 大仔,細仔,工人等等....好多 ...
返回頂部
大宅