關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 觀塘家長站
樓主: kt8001
go

觀塘家長站 [複製鏈接]

Rank: 1


8
81#
發表於 07-9-12 12:21 |只看該作者
原文章由 峰仔媽咪 於 07-8-23 16:20 硐表


你地好呀 !!! 我都有個細仔,現在19個月,工人湊,不過,10月份會比細仔返官塘趣樂育嬰園,暫時返住先啦,因為,唔會同工人續約,哥哥讀個間幼兒園又未足歲返,要等1,2月份有插班位先可以返,我覺得好煩呀 !!! 大仔,細仔,工人等等....好多 ...


唔好灰心,明天會更好,有乜需要幫手,開聲,我做得到的話,一定會幫您.

Rank: 5Rank: 5


2039
82#
發表於 07-9-12 18:25 |只看該作者
峰媽媽,
你要努力呀!,唔好煩會有皺紋架,暫時的,實會有曙光 有咩唔開心煩事同我地傾下,起碼都會舒服D:


原文章由 峰仔媽咪 於 07-8-23 16:20 硐表


你地好呀 !!! 我都有個細仔,現在19個月,工人湊,不過,10月份會比細仔返官塘趣樂育嬰園,暫時返住先啦,因為,唔會同工人續約,哥哥讀個間幼兒園又未足歲返,要等1,2月份有插班位先可以返,我覺得好煩呀 !!! 大仔,細仔,工人等等....好多 ...

Rank: 5Rank: 5


2039
83#
發表於 07-10-2 15:52 |只看該作者

katiema

katiema,
我想問呢?冬季校服是否自己去買呢?校服商會唔會來學校嗎?
‹ 上一主題|下一主題