關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 版主: 請教如何可將小學的topic放到「小學一覽」呢? ...
發新帖
查看: 975|回覆: 10
go

版主: 請教如何可將小學的topic放到「小學一覽」呢? [複製鏈接]

Rank: 4


801
1#
發表於 07-8-17 09:59 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我想請問是否可以把「馬灣基慧小學」的topic放到「小學一覽」的「荃灣區」之內?
   0    0    0    0

Rank: 4


801
2#
發表於 07-8-17 17:34 |只看該作者
版主, 版主, 你係邊呀....無人應既!!!!

Rank: 4


801
3#
發表於 07-8-20 09:54 |只看該作者
版主, 版主, 你係邊呀....
我究竟可以點做呢??

Rank: 5Rank: 5


1757
4#
發表於 07-8-20 17:05 |只看該作者
我都想post 一D關心嘅小學上去呀,究竟可以點做呀?

點解版主唔應人嘅?

Rank: 5Rank: 5


3153
5#
發表於 07-8-21 03:59 |只看該作者
原文章由 jj825fung 於 07-8-20 17:05 發表
我都想post 一D關心嘅小學上去呀,究竟可以點做呀?

點解版主唔應人嘅?



不如你地常試PM版主丫 , 始終一日咁多個TOPIC , 版主好難睇得晒 ! 希望大家都可體諒一下 ! 你地將你地想歸類既小學名PM比版主/大臣/龍少 , 佢地會喺盡短既時間耐幫你地架喇 !
朱家有個小豬B,人人叫佢做家熹!
【醒世文】- 頭四句父母不親誰是親  不重父母重何人  你若重他十六兩  後代兒孫還一斤 千兩黃金萬兩銀  有錢難買父娘身  在堂父母百年稀  生時不孝死後悲

Rank: 5Rank: 5


1757
6#
發表於 07-8-21 09:29 |只看該作者
OK, 我會試吓。
唔該晒,家熹媽咪


2311
7#
發表於 07-8-21 11:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1757
8#
發表於 07-8-21 12:32 |只看該作者
咦!真係喎

版主,唔該將「漢華小學」放入港島東區內。

唔該晒

Rank: 5Rank: 5


1150
9#
發表於 07-8-21 12:50 |只看該作者
原文章由 jj825fung 於 07-8-21 12:32 發表
咦!真係喎

版主,唔該將「漢華小學」放入港島東區內。

唔該晒


版主,

可唔可以加埋"東華三院王余家潔紀念小學"入去西貢區內呀

Rank: 4


801
10#
發表於 07-8-21 13:13 |只看該作者
我後來出到要按舉報制, 來傳訊比版主, 咁至幫我開左間學校既forum係小學一覽那邊...
不過, 都唔該版主....

Rank: 5Rank: 5


3153
11#
發表於 07-8-21 15:00 |只看該作者
請大家都留意返 !
如有TOPIC係唔對版既 ,
或者係想將某TOPIC歸類既 ?
怎至想推介某TOPIC既 ,
都可以將你地既意見PM 有關版主 , 大臣 , 或者ALON ,
如果開個TOPIC通知版主 ,
第一 , 該版既瀏覽量太大 ,
個topic好快就沉底 ,
第二 , 版主或管理員 ,
未必可以做到 , 每個topic都開嚟睇 ,
咁就會阻大家時間架喇 !
亦會令大家等到唔耐煩 .
但請留意 , 密因為想快D進行 ,
而用"舉報"制 ,
因為咁樣可能會令自己被誤以為係灠用 ,
繼而被警告或者凍結 !
某程度上 , 每個版主同網站管理員 ,
都希望盡量可以用最短既時間 ,
最妥善既解決方法去達到大家要求 !
不竟 , 我地都有自己既工作 ,
亦要照顧小朋友 ,
所以都希主大家能夠互相體諒 !

[ 本文章最後由 家熹媽咪 於 07-8-21 15:03 編輯 ]
朱家有個小豬B,人人叫佢做家熹!
【醒世文】- 頭四句父母不親誰是親  不重父母重何人  你若重他十六兩  後代兒孫還一斤 千兩黃金萬兩銀  有錢難買父娘身  在堂父母百年稀  生時不孝死後悲
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖