註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
別墅
返回頂部
子爵府
原文章由 lafaye12 於 07-7-22 14:31 發表 請問如果住又一居的話,小學校網是屬於哪一區,因為似乎有點複雜,唔係好清楚,因為打算搬去又一居,有冇mami幫到呀? Thanks a lot!!!
複式洋房
原文章由 HY412 於 07-7-22 15:45 發表 屬於 38 區, 可上此網參考 CLICK HERE.
大宅