關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 青衣主恩vs海壩官小
發新帖
查看: 864|回覆: 5
go

青衣主恩vs海壩官小 [複製鏈接]

Rank: 1


7
1#
發表於 07-6-23 23:56 |只看該作者

青衣主恩vs海壩官小

青衣主恩 vs 荃官(海壩)邊間較好?

有無意見提供。

Rank: 4


795
2#
發表於 07-7-4 10:15 |只看該作者
dear bblulu:
係揀左邊間牙,有冇机會做同學仔牙

Rank: 1


7
3#
發表於 07-7-4 11:33 |只看該作者
請問收幾多個後補生呀?

Rank: 4


795
4#
發表於 07-7-4 11:46 |只看該作者
Dear bblulu:
唔知!冇透露牙
原文章由 BBLULU 於 07-7-4 11:33 發表
請問收幾多個後補生呀?

Rank: 1


7
5#
發表於 07-7-5 15:32 |只看該作者
最後決定選擇青衣主恩,因為仔仔喜歡信主耶穌,而且問過好多朋友都話聖公會是好學校。雖然冇機會做同學仔,但最重要是大家都穩到好學校,不用再煩惱,而且比小朋友知道要靠自己努力,才會更加懂得珍惜。

Rank: 5Rank: 5


2685
6#
發表於 07-7-5 17:46 |只看該作者
我們TYCY 有個topic 係度架,得閒多d上來交流

http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1046729&extra=page%3D4


原文章由 BBLULU 於 07-7-5 15:32 發表
最後決定選擇青衣主恩,因為仔仔喜歡信主耶穌,而且問過好多朋友都話聖公會是好學校。雖然冇機會做同學仔,但最重要是大家都穩到好學校,不用再煩惱,而且比小朋友知道要靠自己努力,才會更加懂得珍惜。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖