關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無11網既家長呀??
樓主: babycat17
go

有無11網既家長呀?? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


163
21#
發表於 07-6-15 17:52 |只看該作者

Re: 有無11網既家長呀??

Dear IKY3107,

可否分享一下你囝囝1st round入到邊間津校呢!你手握幾多分! 因我都是11網,雖則囝囝依家k1,都想知道你既心得。
tks.

annaleung

Rank: 3Rank: 3


240
22#
發表於 07-6-15 18:38 |只看該作者

Re: 有無11網既家長呀??

我个女今年讀一年級,過暑假後就升小二,佢讀中西區聖安多尼,佢讀得好開心喎!雖然不是最top的學校,但升中派位都好好,而課程一D都唔淺,到P.2仲有普通話上中文添,同埋校長,老師真係非常之好    e.g因我住在離島,本來無校車 校長都安排類校的校車車my我个女,仲每日有姐姐送她上車, 來年仲加開車綫...............我都好感動    同埋校風都唔錯添,D仔女又唔洗比較家底,又可以慳D錢俾个女學嘢!仲有啊老師都好好.............但她要移民啦     

Rank: 3Rank: 3


314
23#
發表於 07-6-15 19:04 |只看該作者

Re: 有無11網既家長呀??

Dear lky3107,

Thank you so much!

You are so nice to give whole-hearted sharing!

Many many thanks!

Rank: 5Rank: 5


2855
24#
發表於 07-6-17 21:08 |只看該作者

Re: 有無11網既家長呀??

hi annaleung

pls check pm

lky
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖