- 在線時間
- 270 小時
- 最後登錄
- 08-8-14
- 國民生產力
- 15
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-5-11
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 35
- 主題
- 0
- 精華
- 0
- 積分
- 240
- UID
- 136914
 
|
Re: 有無11網既家長呀??
我个女今年讀一年級,過暑假後就升小二,佢讀中西區聖安多尼,佢讀得好開心喎!雖然不是最top的學校,但升中派位都好好,而課程一D都唔淺,到P.2仲有普通話上中文添,同埋校長,老師真係非常之好 e.g因我住在離島,本來無校車 校長都安排類校的校車車my我个女,仲每日有姐姐送她上車, 來年仲加開車綫...............我都好感動 同埋校風都唔錯添,D仔女又唔洗比較家底,又可以慳D錢俾个女學嘢!仲有啊老師都好好.............但她要移民啦 |
|