小兒在SIS從PY1讀到現在P5.
P3 & P4時,覺得英文勁難,我都不知道如何幫他。
唯有鼓勵他讀書。其實,學習語文Reading最重要。

今年P5,已感覺得他也跟得上。
感謝主!

22#
發表於 06-2-17 19:54 |只看該作者

Re: Singapore International School

今日係book fair 睇到 P4既Science book, 好奇睇下有幾深, 點知睇到一頁原來學有關respiratory system, carbon dioxide..etc. 咪係一般中學Form 1-2先至學既野, 嚇得我唔敢再睇....

23#
發表於 06-2-18 11:19 |只看該作者

原來不單我面對這樣的情況. 昨天見老師時, 我都有問他如何改善小朋友友的英文, 他是加拿大人, 佢的回答令我覺得他不像一個男老師, 實在感動, 他留意到我的女兒很shy, 他希望改變她, 行動是多些問她問題, 並叫她大聲朗讀, 他都叫我在家除了鼓勵小女讀課外書外, 可以設二條問題問佢, 並鼓勵佢寫report, 初時是50字,100字..200字..., 讓佢明白內容, 也可改善comprehension. 佢也有說佢今年對作文的grammer,錯字的要求很高, 小女被扣了很多份, 因老師覺得需要在四年班開始對他們嚴格要求, 以至他們去到5,6年班甚至中一可以順利過度....

希望小女下學期英文有進步, 因佢現在都很勤力看書,特別喜歡看horrible science, 是老師介紹他們看的, 一系列包括science, history, geography等, design很外國化, 有時手寫文字, 有時劃些cartoon....因為比較核突...所以很多小朋友都喜歡看...

chanms 寫道:
知道SIS英文程度相當,我都可以放心些。
小兒在SIS從PY1讀到現在P5.

今年P5,已感覺得他也跟得上。
感謝主!

24#
發表於 06-2-18 18:58 |只看該作者

Hi all,
I want to send my daughter to SIS, I don't have any friend who is study there. Is it very difficult to get in for PY 1?  Do I need to write a letter to the school, and tell them I really want my daughter study there.
Please help

sswlo3

25#
發表於 06-2-19 00:07 |只看該作者

To apply PY1, it is very easy.
Just download the application form from the SIS, follow all the guidelines then.

Interview - children only by Mandarin or English.

No extra task is need by parents

26#
發表於 06-2-19 21:18 |只看該作者

Hi Thank you very much for your reply.

That mean it really depands on the kid's performance on the interview day? do you know what kind of question they will answer? is it difficult?

sswlo3

27#
發表於 06-2-21 10:53 |只看該作者

Morning YYY, 我想問一吓你, 你小朋友係SIS讀書, 裡面既同學仔會唔會好似其他INTERNATIONAL SCHOOL咁, 好多都係有$$$$$$既家庭, 睇唔起D平民同學仔?????
yyyy 寫道:
原來不單我面對這樣的情況. 昨天見老師時, 我都有問他如何改善小朋友友的英文, 他是加拿大人, 佢的回答令我覺得他不像一個男老師, 實在感動, 他留意到我的女兒很shy, 他希望改變她, 行動是多些問她問題, 並叫她大聲朗讀, 他都叫我在家除了鼓勵小女讀課外書外, 可以設二條問題問佢, 並鼓勵佢寫report, 初時是50字,100字..200字..., 讓佢明白內容, 也可改善comprehension. 佢也有說佢今年對作文的grammer,錯字的要求很高, 小女被扣了很多份, 因老師覺得需要在四年班開始對他們嚴格要求, 以至他們去到5,6年班甚至中一可以順利過度....

希望小女下學期英文有進步, 因佢現在都很勤力看書,特別喜歡看horrible science, 是老師介紹他們看的, 一系列包括science, history, geography等, design很外國化, 有時手寫文字, 有時劃些cartoon....因為比較核突...所以很多小朋友都喜歡看...

[quote]
chanms 寫道:
知道SIS英文程度相當,我都可以放心些。
小兒在SIS從PY1讀到現在P5.

今年P5,已感覺得他也跟得上。
感謝主!
[/quote]
Kannes Yeah!!! :-D

28#
發表於 06-2-21 13:54 |只看該作者

29#
發表於 06-2-21 13:55 |只看該作者

hi Kannes,

呢間學校其實都有好多平民百姓, 加上有一半學生都係新加坡人, 佢地父母都可能因為係香港打工, 所以讓子女係呢間學校返學, 所以都唔會係好有錢lor, 可能佢地都係打工仔0姐....

另一半學生就係來自唔同地方既, 不過都好多香港人, 我諗香港人之中都有好多中產階層既父母, 否則點會花成6萬幾, 7萬幾一年學費俾個小朋友讀書呢,....我諗呢班家長未可以用富有來形容既, 因為如果佢地係0甘富有, 我諗佢地都俾個小朋友讀German Swiss, HKIS, CIS...等等好貴學費既學校啦....

我個女都係SIS讀緊PY1, 我地都唔係有錢人, 住好細既屋, 不過出入就係係好貴既車 --- 巴士 (哈哈), 小朋友咪一樣讀得開心, 因為小朋友既世界裡無 $$呢個元素係裡面, 只係做家長既自尊心作祟吧....

30#
發表於 06-2-21 14:36 |只看該作者

31#
發表於 06-2-21 14:38 |只看該作者

Totally Agree!
Not like other international school, most SIS students come from middle level families.
fyi, most SIS students go to school by school bus, instead of private car.
Also, school policy does not emphasize on material/financial area.
Like us, a middle level local family, we feel very comfortable in SIS study.
My son studies at SIS from PY1 to P5. He enjoys in his studying and make friends with his classmates, no matter rich / poor.

32#
發表於 06-2-21 15:04 |只看該作者

kannes,

很贊成florence的說法, 最重要是父母點睇!

小女有d同學真的很有錢,成2座6-7層高的屋在山頂, 有依山而建的別墅等等....都有同事問過我, 妳成日帶佢參加咁多生日party,妳唔怕自己的小朋友自悲嗎?我告訴佢, 小朋友自唔自悲是睇父母點教佢, 所以我唔介意帶佢去見識下人地d大屋, 靚屋, 然後告訴佢, 妳很幸運, 雖然妳的daddy,mommy間屋沒有妳同學仔大, 又沒有車, 但妳依然可以讀國際學校, 妳所需要的沒有缺乏, 妳要學的東西全部都可以學, 所以妳要好好珍惜....

小朋友唔識睇唔起人, 小朋友的父母就很難講....即或不然, 為左小朋友得到自己認為最好的教育又有什麼所謂呢?好傾就傾多幾句囉!(我很好彩, 我個女的同學仔很多mommies雖然很有錢但都很友善).

florence,

science雖然很深但很有趣, 上年我先生都有話佢學的東西有D是我們FORM 2才學, 今年要做類似chemistry的實驗了,但小朋友學得很快, 而且掌握得很好, 很清晰,可能這就是越細學越容易掌握吧!如果妳去開新加坡, 可以買一本science書: Primary enclycopedia, 比課本更詳細, 是老師介紹買的, 不過妳個女仲細, 都是好好享受下同學仔的生日party吧, 越大越少開party架!

[quote]
kannes 寫道:
Morning YYY, 我想問一吓你, 你小朋友係SIS讀書, 裡面既同學仔會唔會好似其他INTERNATIONAL SCHOOL咁, 好多都係有$$$$$$既家庭, 睇唔起D平民同學仔

33#
發表於 06-2-21 16:08 |只看該作者

hi yyyy,

"雖然妳的daddy,mommy間屋沒有妳同學仔大, 又沒有車, 但妳依然可以讀國際學校, 妳所需要的沒有缺乏, 妳要學的東西無部都可以學, 所以妳要好好珍惜...."

為左小朋友得到自己認為最好的教育又有什麼所謂呢 ? 好傾就傾多幾句囉!(

34#
發表於 06-2-21 16:14 |只看該作者

35#
發表於 06-2-21 16:15 |只看該作者

大家好!!! 真係好多謝你地既回應, 我個囡仲細, 只得16個月, 但相信我會幫佢報SIS, compare 其他INTERNATIONAL SCHOOL, SIS 都係適合我多D... ...

36#
發表於 06-2-21 16:17 |只看該作者

大家好!!! 真係好多謝你地既回應, 我個囡仲細, 只得16個月, 但相信我會幫佢報SIS, compare 其他INTERNATIONAL SCHOOL, SIS 都係適合我多D... ...

37#
發表於 06-2-27 21:29 |只看該作者

just attended the interview today.... May I know how long do we need to wait for the results?

regards,
gogocat

38#
發表於 06-2-27 22:34 |只看該作者

Dear gogocat,

How long was the interview? Was there lots of candidates?

Do you mind letting me know about more of the interview?

Thanks!

cheddar

39#
發表於 06-2-28 10:05 |只看該作者

hi cheddar,

in fact, i know nothing about the interview coz no parents could accompany their children. It took about 15 to 20 mins and there were quite a lot of people waiting in the conference room. my little one only told me that she has been asked about her name and she played some toys in the assessment room. she got a candy at the end of the interview.

regards,
gogocat

40#
發表於 06-2-28 11:16 |只看該作者

Dear gogocat,

We just came back from the interview. As you mentioned, I have no idea about the accessment as well. This morning there were not so many people in the waiting room, but there were parents and children kept coming in and out.

They also haven't decided how many py1 classes for this year and they didn't inform us when will be the
result announced.

Anyway, good luck!

Cheddar
‹ 上一主題|下一主題