關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有小朋友是在學校訂飯食的嗎 ? 覺得如何 ? ...
發新帖
查看: 604|回覆: 2
go

有小朋友是在學校訂飯食的嗎 ? 覺得如何 ? [複製鏈接]

Rank: 4

醒目開學勳章


612
1#
發表於 07-5-27 08:29 |只看該作者

有小朋友是在學校訂飯食的嗎 ? 覺得如何 ?

本人小朋友今年9月升小一. 我打算在學校訂飯, 不過又唔知水準, 質數如何 ? 請問有沒有小朋友是在學校訂飯食. 家長可否給些意見. TKS   
hello hello ~~

Rank: 5Rank: 5


1773
2#
發表於 07-5-27 11:47 |只看該作者

Re: 有小朋友是在學校訂飯食的嗎 ? 覺得如何 ?

間間學校嘅供應商唔同.不過,我亦試過女女學校D飯,係我角度就o.k.可能我食得比較淡口,我亦聽過其他小朋友話唔好食.
    

醒目開學勳章 王國長老


59483
3#
發表於 07-5-27 12:14 |只看該作者

Re: 有小朋友是在學校訂飯食的嗎 ? 覺得如何 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖