關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 馬鞍山小學一問
查看: 2454|回覆: 21
go

馬鞍山小學一問 [複製鏈接]

Rank: 2


38
1#
發表於 07-5-25 11:03 |只看該作者

馬鞍山小學一問

大家好:
我想問問大家對馬鞍山~禧年,雨川,莊啟程,靈糧和聖約瑟小學有何意見呢?
因我們將會搬到馬鞍山,故要幫我的女女轉校.
希望大家幫幫手
謝謝!

Rank: 2


38
2#
發表於 07-5-25 15:52 |只看該作者

Re: 馬鞍山小學一問

請問有冇人幫下我呢???

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


154
3#
發表於 07-5-25 18:02 |只看該作者

Re: 馬鞍山小學一問

MIMITAM88,

以下的意見,純粹個人意見及感覺,絕對無意冒犯任何一間學校:
禧年—馬鞍山區算有水準/實力的小學
雨川—以前幾巴弊(靴鬼咁大個鼻),E+求人讀
莊啟程/聖約瑟—好低調,但不錯
靈糧—我只知岑浩賢案個刀手係LEE間學校讀過

如果以上意見唔鍾意聽,唔好鬧我。

Rank: 2


38
4#
發表於 07-5-25 19:49 |只看該作者

Re: 馬鞍山小學一問

hihi agneskong:
謝謝妳的意見.我會好好參考
不過佢地要考入學試,太遲通知所以我趕不及同女女溫書
好擔心因為咁而影響左考試既表現.
又好擔心冇學校收
agneskong 寫道:
MIMITAM88,

以下的意見,純粹個人意見及感覺,絕對無意冒犯任何一間學校:
禧年—馬鞍山區算有水準/實力的小學
雨川—以前幾巴弊(靴鬼咁大個鼻),E+求人讀
莊啟程/聖約瑟—好低調,但不錯
靈糧—我只知岑浩賢案個刀手係LEE間學校讀過

如果以上意見唔鍾意聽,唔好鬧我。

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


154
5#
發表於 07-5-25 20:05 |只看該作者

Re: 馬鞍山小學一問

mimitam88,

你個女女幾歲?
考插班?
你提及過個幾間學校,全部都去考?
何解擔心冇學校收?女女成績唔好?
如果你真的無學校收,你PM我,我個小朋友都係讀小學,但不是你提及過個幾間(九月合併的MOS聯繫小學),睇

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


486
6#
發表於 07-5-25 20:23 |只看該作者

Re: 馬鞍山小學一問

mimitam88:

會唔會考慮馬鞍山主風同馬鞍山循道衛理?
2間都係在馬鞍山好受歡迎的學校之一呀﹗


583
7#
發表於 07-5-25 21:49 |只看該作者

Re: 馬鞍山小學一問

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 2


38
8#
發表於 07-5-25 22:42 |只看該作者

Re: 馬鞍山小學一問

anges:
我女女7歲,升小2.
佢成績普普通通
中文就差d,成日唔合格
妳個小朋友係唔係讀循道衛理呀?
聽講好好架!我都寄左信去.但係暫時未有reply
謝謝妳,如果到時有須要我一定會pm妳, hehe
[quote]
agneskong 寫道:
mimitam88,

你個女女幾歲?
考插班?
你提及過個幾間學校,全部都去考?
何解擔心冇學校收?女女成績唔好?
如果你真的無學校收,你PM我,我個小朋友都係讀小學,但不是你提及過個幾間(九月合併的MOS聯繫小學),睇

Rank: 2


38
9#
發表於 07-5-25 22:46 |只看該作者

Re: 馬鞍山小學一問

Brian_mama:
會呀會呀
我都好鍾意哩兩間,尢其係主風,因我本人比較喜歡聖公會既小學.
但係因為佢地暫時都未通知我女女去考試,所以我冇問到大家.不過主風距離我家比較遠.我住係西沙
brian_mama 寫道:
mimitam88:

會唔會考慮馬鞍山主風同馬鞍山循道衛理?
2間都係在馬鞍山好受歡迎的學校之一呀﹗

Rank: 2


38
10#
發表於 07-5-25 22:51 |只看該作者

Re: 馬鞍山小學一問

hihi Amandakok:
哩點我都聽講過!
其實都有d擔心架
但係我女女而家間school都好多homework, 大約每日7-8樣功課.做完功課都冇時間溫書.都莫講話可以比佢玩一陣relax

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


154
11#
發表於 07-5-25 23:42 |只看該作者

Re: 馬鞍山小學一問

minitam88,

你誤會了,我小朋友不是讀馬循。
現在差不多是考試時間,所以多數學校暫時不會理會插班申請,待考完試才會安排插班考試,隨遇而安吧…


[quote]
mimitam88 寫道:
anges:
我女女7歲,升小2.
佢成績普普通通
中文就差d,成日唔合格
妳個小朋友係唔係讀循道衛理呀?
聽講好好架!我都寄左信去.但係暫時未有reply
謝謝妳,如果到時有須要我一定會pm妳, hehe

Rank: 5Rank: 5


1163
12#
發表於 07-5-26 10:53 |只看該作者

Re: 馬鞍山小學一問

mimitam88,


我都住係西沙, 小女在路德會梁鉅鏐小學讀. 近濱景花園. 你或許會覺得遠了些, 但勝在夠順路.有校車到泥涌,十五分鐘返到校. 又有巴士299直接去到學校門口.仲快過在馬鞍山返學.

Rank: 2


38
13#
發表於 07-5-26 11:23 |只看該作者

Re: 馬鞍山小學一問

anges:
sorry,我估錯左tim, haha
我都諗住放鬆d
唔想比女女咁大壓力
agneskong 寫道:
minitam88,

你誤會了,我小朋友不是讀馬循。
現在差不多是考試時間,所以多數學校暫時不會理會插班申請,待考完試才會安排插班考試,隨遇而安吧…


[quote]
mimitam88 寫道:
anges:
我女女7歲,升小2.
佢成績普普通通
中文就差d,成日唔合格
妳個小朋友係唔係讀循道衛理呀?
聽講好好架!我都寄左信去.但係暫時未有reply
謝謝妳,如果到時有須要我一定會pm妳, hehe

Rank: 2


38
14#
發表於 07-5-26 11:28 |只看該作者

Re: 馬鞍山小學一問

hihi lililee:
請問泥涌係邊度架?
我住西沙但係都好近西貢,10分鐘車程就到西貢市
路德會梁鉅鏐小學又係一間點樣既小學呢?
lililee 寫道:
mimitam88,


我都住係西沙, 小女在路德會梁鉅鏐小學讀. 近濱景花園. 你或許會覺得遠了些, 但勝在夠順路.有校車到泥涌,十五分鐘返到校. 又有巴士299直接去到學校門口.仲快過在馬鞍山返學.


710
15#
發表於 07-5-26 15:56 |只看該作者

Re: 馬鞍山小學一問

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


34
16#
發表於 07-5-26 18:26 |只看該作者

Re: 馬鞍山小學一問

贊成!

AnitaBao 寫道:
若馬鞍山, 我只會擇:

馬鞍山主風
馬鞍山循道衛理
馬鞍山靈糧

其他唔會考慮
  

Rank: 6Rank: 6


6043
17#
發表於 07-5-26 22:36 |只看該作者

Re: 馬鞍山小學一問


聖約瑟都算「好低調,但不錯」???
  

agneskong 寫道:
MIMITAM88,

以下的意見,純粹個人意見及感覺,絕對無意冒犯任何一間學校:
禧年—馬鞍山區算有水準/實力的小學
雨川—以前幾巴弊(靴鬼咁大個鼻),E+求人讀
莊啟程/聖約瑟—好低調,但不錯
靈糧—我只知岑浩賢案個刀手係LEE間學校讀過

如果以上意見唔鍾意聽,唔好鬧我。

Rank: 2


38
18#
發表於 07-5-28 21:23 |只看該作者

Re: 馬鞍山小學一問

hi AnitaBao:
我都係最想女女入這3間小學
但係馬循07/08年度2年級冇位
如果這3間都入唔到
都要選擇其他的小學囉
AnitaBao 寫道:
若馬鞍山, 我只會擇:

馬鞍山主風
馬鞍山循道衛理
馬鞍山靈糧

其他唔會考慮

Rank: 2


38
19#
發表於 07-5-28 21:24 |只看該作者

Re: 馬鞍山小學一問

HI WWW"
請問妳對於聖約瑟的意見係點呢?
可以俾少少意見我嗎?
謝謝!
www 寫道:

聖約瑟都算「好低調,但不錯」???
  

[quote]
agneskong 寫道:
MIMITAM88,

以下的意見,純粹個人意見及感覺,絕對無意冒犯任何一間學校:
禧年—馬鞍山區算有水準/實力的小學
雨川—以前幾巴弊(靴鬼咁大個鼻),E+求人讀
莊啟程/聖約瑟—好低調,但不錯
靈糧—我只知岑浩賢案個刀手係LEE間學校讀過

如果以上意見唔鍾意聽,唔好鬧我。
[/quote]

Rank: 2


38
20#
發表於 07-5-28 21:32 |只看該作者

Re: 馬鞍山小學一問

囡囡於26/05在聖約瑟和雨川考了入學試了
她說maths and chinese唔太難,但eng就非常難
因為囡囡現在所學的英文同別的學校是不一樣的
(她學校是沒有英文書,只用故事書)
妳說有很多英文字都未見過
雨川P.1英文已教到Twenty,但係我囡囡的學校只教到twelve=.=.
噢!so worry!好擔心因為咁而唔可以考入理想既小學
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖